Kebab GUD Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 De sangene jeg husker best fra min barndom er uten tvil: Guns N' Roses - November Rain Snow - Informer disse to sangene husker jeg best ... så hvilken sanger husker du best??? Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Bompibjørn introen, Macgyver introen og Indiana Jones sangen. Fikk ikke se så mye på TV da jeg var liten så det jeg faktisk så på hang godt igjen! Jeg fikk seff ikke lov å se Indy filmene men jeg så dem allikavel og jeg har vært hooka siden! Lenke til kommentar
Odden Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 bompibjørenene, andungen kvakk, postman pat og brannmann sam var vel egentlig de som jeg var mest vant til. men så var det selvfølgelig noen klassiske 80talls sanger. som the riddle og sånnt. husker de gikk på radioen en gang jeg var liten. Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Denne! Og selvfølgelig Postman Pat-sangen :grin: :grin: :grin: [ Denne Melding var redigert av: C. Alshus på 2002-08-14 16:21 ] Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 "Glad i en Gomp"(tor den heter d.) Lenke til kommentar
CFD Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Dette er ikke spam!! : KvakkrakKvakkKvakkrakKvakkKvakkrakKvakk KvakkrakKvakkKvakkrakKvakkKvakkrakKvakk KvakkrakKvakkKvakkrakKvakkKvakkrakKvakkKvakk Den sangen likte jeg. _________________ Kan dere skrive dere inn i ALLE underskriftkampagneneHer? Hvis noen her trenger noen bøker til GK elektro så er det bare og sende meg en mail. [ Denne Melding var redigert av: yummy på 2002-08-13 21:43 ] Lenke til kommentar
allyse Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Snipp og snapp!!! Så de hver eneste dag... Skal vi sjå om jeg husker noe av introen enda da (ikke le, jeg jukser ikke) ::Nånting hender, det er nåt skum på gong... våre venner- dom jaktar dagen lang, og dom fins i trakten her om kring, så vil du ha hjelp så ring - her kommer snipp og snapp- verje gongen. Her kommer snipp og snapp (etteller annet).. Vardens besta redningspatrulj som løser farlifarlgi skum. :: Jeg vet jeg suger på svensk så la det gå :razz: Jeg kommer til å nynne deg sangen i ukesvis nå :sad: btw- andungen kvakk, bombibjørnene (stor fan.. eh.. var) balloo og vennene, fraglene, postman pat, brannmann sam. ja så var det noen andre også, men jeg husker ikke så mye. Begynner å bli litt flaut :razz: Mvh A. Lyse Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 13. august 2002 Forfatter Del Skrevet 13. august 2002 jeg mente ikke theme sangene fra barne tv .. men sikkelige sanger ... Lenke til kommentar
TuMaz Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Kebab Gud: Når du sier barndommen da tenker jeg litt lenger enn til GNR osv. Når jeg var skikkelig liten, blir vel "baby-dommen" iflg. dine beregninger. Den gang da var jeg en stor fæn av smurfene som sang i lag med han der ene karen i den håpløse såpeserien som gikk på TVN, og som har gått i reprise i sommer på TV. Geir Børrezen het han vel? BTW Jeg hater de nye "Smurfehitsene"... Hvis vi tar med en introsang til Barne tv så har vi jo Det var en gang et menneske Noen som husker den. Vet at jeg digget serien!!! mimre mimre. [ Denne Melding var redigert av: TuMaz på 2002-08-14 01:01 ] Lenke til kommentar
BBC Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Quote: Den 2002-08-14 00:52, TuMaz skrev:Hvis vi tar med en introsang til Barne tv så har vi jo Det var en gang et menneske Noen som husker den. Vet at jeg digget serien!!! mimre mimre. Noe i samme sjanger - Shagma! Det er en serie jeg kunne ha tenkt meg å sett igjen :smile: Tror faktisk smurfene med Geir Børresen kommer høyt på min "liste" også. Lenke til kommentar
Pusern Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Bjørnen colargol og sangen hans var min favoritt, men sikkert ikke mange her som har opplevd den. Lenke til kommentar
Hoppesagåsa Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Quote: Den 2002-08-15 00:32, Pusern skrev:Bjørnen colargol og sangen hans var min favoritt, men sikkert ikke mange her som har opplevd den. Og joda...jeg pleide å hvelve rundt på trehjulingen med smokken i kjeften og synge i dur og moll. Lenke til kommentar
slakken Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Quote: Den 2002-08-15 00:46, Hoppesagåsa skrev: Quote: Den 2002-08-15 00:32, Pusern skrev: Bjørnen colargol og sangen hans var min favoritt, men sikkert ikke mange her som har opplevd den. Og joda...jeg pleide å hvelve rundt på trehjulingen med smokken i kjeften og synge i dur og moll. Corlagol rulte. Husker også Reisen til julestjernen med Hanne Krogh. Hvor mange er forresten traumatisert av Pompel og Pilt og for ikke å snakke om den skumle Gordon vaktmester? Lenke til kommentar
TuMaz Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Her er masse av musikken til Colargol Faktisk et rimelig stort utvalg av gamle Barne-tv serier på den hjemmesiden... :smile: [ Denne Melding var redigert av: TuMaz på 2002-08-15 02:27 ] Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Trond Viggo Torgersen - Det var en gang Det er en slager. Og selvfølgelig Bertha, kjære Bertha - theme song Kvakk kvakk kvakk kvakk kvakk kvakk kvakk kvakk kvakk kvakk kvakk kvakk kvakk kvakk kvakk kvakk kvakk kvakk kvakk kvakk kvakk kvakk kvakk kvakk kvakk kvakk kvakk kvakk kvakk kvakk kvakk kvakk kvakk kvakk kvakk kvakk kvakk kvakk kvakk kvakk kvakk kvakk kvakk kvakk kvakk kvakk kvakk kvakk kvakk kvakk kvakk kvakk kvakk kvakk kvakk kvakk kvakk kvakk kvakk kvakk kvakk kvakk kvakk kvakk kvakk kvakk kvakk kvakk kvakk kvakk kvakk kvakk kvakk kvakk kvakk kvakk kvakk - Andungen Kvakk-kvakk. :smile: Lenke til kommentar
Lars73 Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Alt fra lørdagsmorgen showet til Sky Channel. Den jeg husker best er Gettalong gang. Den kan jeg utenat enda :smile: Kan til og med Emili sangen, selv om tegneserien sugde. Husker jeg satt kl. 8 om morgenen hver lørdag og bare venta på at Emili skulle bli ferdig slik at jeg endelig skulle få sett på Transformers, Gettalong gang, Inspektor Gadget, He Man m.m *mimre, mimre* Lenke til kommentar
Pusern Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Takk skal du ha for linken Tumaz. Fikk nesten tårer i øya. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå