fakey Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Vel, nysjerrig nok som jeg er åpnet jeg pcen. Dum nok som jeg er tok jeg ut alle delene. Og nå sliter jeg med å plassere disse pluggene til hovedkortet. Jeg har allerede plassert "Power SW", "Reset SW", "Power Led" og "Speaker". Jeg mangler da å plassere "HDD LED". Det er litt vrient, for d står ikke hvor den skal puttes, noe d gjør på alle de andre. Og nei, jeg har ikke manualen eller noe. Så da tenkte jeg, noen som vet hvor den skal puttes? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Har du sjekket med Asus hjemmeside for å se etter manual for ditt hovedkort? Lenke til kommentar
BKB Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Asus har nok manualer til omtrent alle hovedkortene de har produsert. ta en tur innom Asus så finner du fort manualen. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 Jeg finner egentlig ingen manual der. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 det bruker å stå på hk hvor du skal plugge ledningene har du godt syn så kan du sikkert se det Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 (endret) Hvilket kort har du? Endret 18. august 2005 av zeph Lenke til kommentar
fakey Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 (endret) det bruker å stå på hk hvor du skal plugge ledningenehar du godt syn så kan du sikkert se det Ja, det gjør d på alle ledningene unntatt "HDD LED" EDIT: Jeg har ASUS P2B-F (står ihvertfall d på hk) Endret 18. august 2005 av banansplitt Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 http://www.fujitsu-siemens.co.uk/rl/servic...L/P2B-F-103.pdf I følge den er den nok MLED, altså pinne 2 og 3 frå venstre nede. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 hvilken side? Lenke til kommentar
fakey Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 Og endelig var pcen igang, takker for rask hjelp.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå