mandela Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 http://www.nata2.info/humor/pictures/americans.gif Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Lurer på hvordan det gikk jeg Herregud, snakk om sære amerikanere! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 hømm har hørt mange versoner av denne vitsen ja , men denne var den beste , lurer på om di forandret kurs Lenke til kommentar
pertm Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Har ikke hørt om noe hagarskip som har gått på grund så jeg tviler på at de holdt kursen sin. Bra er den uansett Lenke til kommentar
mandela Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 http://www.nata2.info/humor/pictures/ for mer moro Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 han dreit seg på foten Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Hahahahahahahaha :!: "We are the second largest ship in the US Fleet" "This is a lighthouse. Your call" Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Genialt La den til på hosting.grazz.org/fun. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Haha! Den har jeg faktisk ikke hørt før... Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Har vært oppe før, men altid like morsom :!: Lenke til kommentar
Erren Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 LOL!! :!: Hahaha, amerikanere tar kaka!! Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Sett en oversatt versjon av den der. Herlig greie. Ganske typisk amerikansk oppførsel Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Ganske morsomt ja. Sorry alle "anti-USA mainstreamere" der ute... det er ikke sant. vet ikke hvor men det står her: http://www.snopes.com/ Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Ganske typisk amerikansk oppførsel nei... har du noen gang vært i USA slik at du kan bekrefte det? eller har du bare blitt med på "antiamerika" bølgen? mest sannsynelig det siste! det er en usann vandrehistorie, og jeg har hørt den i flere forsjellige versoner. hvordav en det skulle vært et svenskt skip mot norskt fyrtorn. så den er like full at bullshit som "norsken, dansken og svensken" vitsene men ja, den er festlig Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 http://www.snopes.com/military/lighthse.htm For de som tror at denne historien er sann. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 (endret) FY FAEN Å VITTIG :D !!1 edit : selv om den er usann, så er det typisk holdning til amerikarene Endret 20. august 2005 av Jonki Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Å ja, canadiere er helt annerledes.... Jeg har bodd i både Canada og US, og det er mye likt og litt forskjellig. De fleste canadierne jeg vet om, har ingenting i mot amerikanere, dog bodde vi i det amerikanske området av Montreal. Likevel. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Ganske typisk amerikansk oppførsel nei... har du noen gang vært i USA slik at du kan bekrefte det? eller har du bare blitt med på "antiamerika" bølgen? mest sannsynelig det siste! det er en usann vandrehistorie, og jeg har hørt den i flere forsjellige versoner. hvordav en det skulle vært et svenskt skip mot norskt fyrtorn. så den er like full at bullshit som "norsken, dansken og svensken" vitsene men ja, den er festlig Faller deg ikke inn at jeg kanskje tullet litt da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå