[InFecteD]Nimda Skrevet 27. november 2001 Del Skrevet 27. november 2001 Som tittelen sier hvilket brenneprogram er best og hva er bra med det programmet? Selv har jeg Nero 5551, og den fungerer som oftest bra. Jeg bruker CloneCd til å kopiere cd'er den tar alt. Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 27. november 2001 Del Skrevet 27. november 2001 Cdrwin er lite, enkelt og har alle finesser som trengs for å brenne + litt til. Lenke til kommentar
petray Skrevet 27. november 2001 Del Skrevet 27. november 2001 jeg bruker nero 5.5.5.5 og det er bra, men jeg MÅ bare anbefale ClonyXLFinal, det er et program som arbeider med cloneCD...og finner ut absolutt alle sperrer! skriv mail hvis du er interisert! Lenke til kommentar
formannen Skrevet 27. november 2001 Del Skrevet 27. november 2001 Jeg syns Nero 5.5 slår alle brenneprogram. Det eneste som kanskje når opp i mot Nero er CDRWin. Det er lite og passe godt. Men anbefaler Nero fremfor alt og alle. Lenke til kommentar
house Skrevet 27. november 2001 Del Skrevet 27. november 2001 jeg driver mye med ISOer... de beste programmer til dette er klart: CloneCD og Fireburner Problemet med CloneCD er at den er "hard" på brennerne, kun et fåtall brennere som støtter det.. Housey Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 27. november 2001 Del Skrevet 27. november 2001 Mine favoritter : Kopiere filer/programmer = NERO Kopiere cd'r "On the fly" = CloneCD Kopiere bin/iso = Fireburner CdrWin er ikke dårlig det heller. :smile: Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 28. november 2001 Del Skrevet 28. november 2001 Bruker den nyaste Nero versjonen og er veldig fornøyd..:wink: Lenke til kommentar
MartinGM Skrevet 28. november 2001 Del Skrevet 28. november 2001 Syns CDRWin utmerker seg med noen spesielle finesser de (fleste) andre brenneprogrammene ikke har; - Mulighet for å lage ISO filer fra scratch eller CD - Brenne CD Text (altså texte CDen sine spor) - Brenne standard BIN og ISO filer - BRA mulighet for å lage bootbare cd'er (ikke bare "floppy copy" som på de fleste av de andre) - Stort buffer - Egene ASPI driver filer som installerer seg selv. ++++ Altså trenger du et brenneprogram hvor de har kutta ned på jall og har gjennomtenkte funksjoner som de andre mangler; CDRWin. Martin Lenke til kommentar
Meg Skrevet 30. november 2001 Del Skrevet 30. november 2001 WinImage 6 til å lese CD images Clone CD til CD-CD Win XP til resten Goodbye CDRWin, Nero, Adaptec. Kommer definitivt ikke til å savne noen av dem.... Lenke til kommentar
[InFecteD]Nimda Skrevet 30. november 2001 Forfatter Del Skrevet 30. november 2001 Microsft og alt som har med Microsoft å gjøre er dritt!!! Uansett brenneprogrammer,spill, leksikon alt suger balle!! Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 30. november 2001 Del Skrevet 30. november 2001 bruker nyeste nero, winoncd, clonecd (hvis ikke noen av de andre funker) Lenke til kommentar
HagEnuK Skrevet 30. november 2001 Del Skrevet 30. november 2001 Easy CD Creator 5 platinum m/Direct CD Lenke til kommentar
ratrune Skrevet 1. desember 2001 Del Skrevet 1. desember 2001 WinOnCd 3.8 Power Edition er bra, enkelt og bra, og clonecd selvfølgelig! Lenke til kommentar
MiraQdata Skrevet 1. desember 2001 Del Skrevet 1. desember 2001 Nero er udiskutabelt drittbra!! Lenke til kommentar
tittentei Skrevet 1. desember 2001 Del Skrevet 1. desember 2001 For å brenne musikkcder : Feurio For å kopiere spill o.l : Clonecd og Blindsuite. Blindsuite støtter også brenning av bin/cue filer. Også bruker jeg nero til å brenne alt datafiler og videocd. Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 1. desember 2001 Del Skrevet 1. desember 2001 Bruker Nero og CloneCD. Ulemper er at jeg har en Sony 145E. Den tar ikke safedisc2 for pokker. Noen løsninger her? Noen som har testet InCD som følger med Nero? Hvordan fungerer denne? Hva gjør den? Skjønner at det har med CD-RW. Lenke til kommentar
frewrik Skrevet 1. desember 2001 Del Skrevet 1. desember 2001 Bruker Nero. Det funker fint..... Lenke til kommentar
Snabelkese Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 Støtter plextor 24/10/40 clonecd og ClonyXLFinal??? Og hva med platene, er det noen som vet hvor man får 24x plater uten at det koster skjorta??? please svar!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Rojarill Skrevet 4. desember 2001 Del Skrevet 4. desember 2001 Fikk problemer med en nyere "kopibeskyttet" musikk cd.. klarte ikke å brenne den med hverken nero 5.5.5.1, eller CloneCD, det gikk ikke engang ann å spille cd`en på pc`en... noen tips Lenke til kommentar
Pion_ Skrevet 5. desember 2001 Del Skrevet 5. desember 2001 Den nye oppdateringa til Nero fu**a opp alt! Men jeg må ha den for å få til 24x plex'en... De eldre versionene støtter å brenne med flere brennere samtidig... (har 8x scsi plex, og 16x plex oxo i maskinen..) Men den nye versionen vil IKKE brenne på mer enn en... Den bugger også STORT på overbrenning... Fins det noen andre brukbare programmer ? (fra hd til cd, IKKE iso, bin etc.) - MED overbrenningsfunksjon - MED STØTTE for multibrenning - MED STØTTE for 24x plex og nedover... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå