R7Rahvin Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Lånte bort mitt Canon Digital IXUS 400 til lillesøster som tok det med til Ayia Napa. Hun klarte selvfølgelig å miste det i bakken, det funker stort sett greit bortsett fra: -Luka til minnekortet spretter opp, "kroken" som holder luka igjen er ødelagt. Har skrudd opp og tatt av luka. -Ringen ytterst på objektivet har fått en bulk, er løs og kan tas av. Dette er de eneste synlige skadene, og kameraet funker ellers, kan ta bilder etc. Så over til mitt store spørsmål, vet noen om hvor jeg kan få kjøpt disse delene? Spurte i en fotobutikk, og de kunne være så elskverdige at de reparerte det for 3000-4000 kroner, noe som er relativt uaktuelt Lenke til kommentar
JKKLstudio Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Så over til mitt store spørsmål, vet noen om hvor jeg kan få kjøpt disse delene? Sjekk ut denne: http://www.serviceproffen.no/default.asp?s=v5 Lenke til kommentar
R7Rahvin Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 Sendte mail nå, så er det bare å krysse fingrene for et positivt svar... Lenke til kommentar
R7Rahvin Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 Fikk svar med en gang, ringen kostet 20-30 kr +mva, kortluke noe rundt det. Litt billigere ja, og svar etter 20 min! Service eksisterer fortsatt i dette landet Props til MK Electronics! Lenke til kommentar
EspenE Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Serviceproffen er gode å ha :-) Flinke folk og kjapp respons. Er glad for at Canon ikke opererer kun med Call senter og sentralisert bytteordning slik enkelte andre opererer med. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Serviceproffen er gode å ha :-) Flinke folk og kjapp respons. Er glad for at Canon ikke opererer kun med Call senter og sentralisert bytteordning slik enkelte andre opererer med. Nå var det vel MKElectronics som var flinke, da Serviceproffen ikke selger deler. Serviceproffen er litt mer... varierende i dagsform. Alt kommer an på hvem man snakker med. Er et kamera gått 2-3 dager over garantiperioden, så kan du risikere at de nekter å la det gå på garanti. Og reklamasjonstid på fem år har de tydeligvis aldri hørt om. Men jeg har klart å krangle meg til mye på både min egen og kunders fortjeneste (må imidlertid krangle litt og kreve å få prate med sjefen). Lenke til kommentar
EspenE Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 (endret) Må lære meg å lese...... Endret 21. august 2005 av EspenE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå