Strategery Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Hvis dere har sett tilbud i avisen/blader ect. der man kan få mobiler til 1kr.* med et abb. I denne situvasjonen så har pappa Active Talk, den nye mobilen han skal kjøpe seg koster 1kr. med 12 mnd. binnigstid. Hvis han da kjøper denne, kan jeg bare ta mobilen og bruke den som en kontantkorttelefon? (hvis han beholder abb.?) (Dont shoot me if am wrong) Lenke til kommentar
Captaincaos Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 (endret) Hvis dere har sett tilbud i avisen/blader ect. der man kan få mobiler til 1kr.*med et abb. I denne situvasjonen så har pappa Active Talk, den nye mobilen han skal kjøpe seg koster 1kr. med 12 mnd. binnigstid. Hvis han da kjøper denne, kan jeg bare ta mobilen og bruke den som en kontantkorttelefon? (hvis han beholder abb.?) (Dont shoot me if am wrong) Du kan det dersom du har NetCom kontantkort. Dersom du har en annen operatør vil det ikke funke med mindre telefonen er ulåst. De fleste telefoner som selges billig med abo er låst. Dersom telefonen selges med abo,men uten lås er den vanligvis noe dyrere. Endret 18. august 2005 av Captaincaos Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 Akuratt nå har jeg NetCom Young talk (det funker da også ja?), men jeg har planer om å avslutte abb. (Tror nok telefonen er låst til Netcom) Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Telefoner til 1 krone selges som regel alltid med operatørlås. Så skal du bruke telefonen, bør du også ha NetCom. Lenke til kommentar
Powers Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Kjøpte for kort tid siden en SE K700i + et bluetooth headset (HBH-600), for kr. 10,- med 12 mnd binding til NC active talk. Denne skulle også være op.låst. Satt inn et TnM kort, og null trøbbel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå