Gå til innhold

Nybakt speilrefleks eier

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"Nybakt speilrefleks eier"? Det betyr vel det samme som "Nybakt speilrefleks ruler" ...

Speilreflekseier skrives i ett ord (kan bruke en bindestrek også).

5391435[/snapback]

Vær grei, da. Hvis jeg fikk en femmer for hver skrivefeil jeg oppdager på dette forumet, hadde jeg hatt råd til Mamya ZD og en bag full av L-optikk til Eos'en min nå.

Lenke til kommentar
"Nybakt speilrefleks eier"? Det betyr vel det samme som "Nybakt speilrefleks ruler" ...

Speilreflekseier skrives i ett ord (kan bruke en bindestrek også).

5391435[/snapback]

Vær grei, da. Hvis jeg fikk en femmer for hver skrivefeil jeg oppdager på dette forumet, hadde jeg hatt råd til Mamya ZD og en bag full av L-optikk til Eos'en min nå.

5406849[/snapback]

Men kjerts ber ikke om penger, han bare paapeker det.

Hvis du (og jeg og mange andre) hadde paapekt alle skrivefeilene du (vi) oppdager, saa ville du (vi) nok fort blitt stemplet som drittsekk(er). Men dette er off-topic.

Traadstarter: Gratulerer med nytt speilrefleks. Det vil si, ser at det ikke er saa nytt. Snart et halvt aar siden. Haaper du har faatt tatt mange fine bilder siden da. Selv har jeg proevd febrilsk aa faa kjoept et speilrefleks, men det har vist seg ufyselig vanskelig. Hauger av praktiske problemer med nettbutikken. Haaper dog aa faa fikset det i loepet av helgen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...