Leifi Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 lage en film så ska inneholda skating av en stor del skatare i stavanger rogaland miljøet. filmen ska ver basert på kor ting e filma henn på en måde. så eg har filma f.eks vei skilt med navne på de plassane eg filme på. probleme mitt e at eg ikkje finne noge titel på filmen så fortelle historien på en måde. nogen forslag??? Lenke til kommentar
dsgf Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Dække slettå finebra navn nårdær så mange varasjonera "skate or die" alerede. Kansje dukan finet skilt met arti stesnavn eler væinavn såm "brettlia" elerno. Deær mit beste fårslag Og du.. Jeg synes ihvertfall det er mye lettere å forstå det som er skrevet hvis det holdes til et av de to skriftspråkene vi har. Det finnes mange rare dialekter som er vanskelige nok å forstå når de snakkes.. ;-) Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Haha. Ler meg skakk :!: Så morsomt. Du må nesten skrive på nytt leifi. Veldig vanskelig å skjønne hva du vil frem til. Lenke til kommentar
Leifi Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 siden det først innleget mitt ikke var til of forstå prøver jeg på nytt :!: jeg lager en film som inneholder lokal skating i rogaland. skatarene i filmen kommer alle i fra forsjellige steder. har tenkt å lage en intro som inneholde litt stedsnavn å vei skilt. probleme mitt er at jeg ikke klarer å velge eller finne ut av en passende titel. har du et godt forslag så på forhånd takk. ps. håbe dåkk fatta dette Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Du kan jo ta noko so enkelt som "Skate Rogaland". Lenke til kommentar
Leifi Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 skate svg (stavanger) er tatt å brugt alerede Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Kva med ein norsk vri: "Rull Rogaland"? Bokstavrim til og med. (Ja eg veit den var litt tåpeleg...) Lenke til kommentar
Leifi Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 ja, noe den veien, mn de høres så omfattende ut. noe midre å enklere. noe simpelt Lenke til kommentar
bart_ Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 "Skateing nær deg" eller "Skate i nærmiljøet" eller noe sånt kanskje? Lenke til kommentar
Leifi Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 ja, inne på noe. mn de titlene høres litt ud som en dokumentar. de skal være en enkel tittel som får en til å tenke litt på en måte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå