karinaas Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Nokia N90 vant pris EISA har kåret Nokia N90 til årets mediemobil. Juryen la stor vekt på telefonens Carl Zeiss-opptikk som åpner for avanserte fotomuligheter. Les artikkelen her Lenke til kommentar
genser Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Vel fortjent denne prisen her ja Jeg pleier ikke bry meg så veldig om ulike priser fra ulike stiftelser osv., og ikke denne gangen heller, men må likevel si at denne prisen var absolutt fullt fortjent. Lenke til kommentar
Rave670 Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 "åpner for avanserte fotomuligheter." Ser jo det på tester av N90 vs K750i/W800 Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 "åpner for avanserte fotomuligheter."Ser jo det på tester av N90 vs K750i/W800 Ja, det er en blemme å si at det er en av de viktigste elementene for avgjørelsen. Virker som om de bare har sett på spesifikasjonene og hørt på hypen og ikke testet telefonen ordentlig. For all del. Det er en veldig komplett telefon, men når "juryen la stor vekt på telefonens Carl Zeiss-optikk som åpner for avanserte fotomuligheter", begynner jeg å lure på hva de vet om telefonene... Lenke til kommentar
Batair Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Jeg velger å tro at disse prisene ikke blir gitt ut i hytt og pine. Og at de har gått nøye over flere telefoner før de har valgt en vinner. Så det er kanskje ikke hva DE vet om telefonen. Men hva vi IKKE vet. ingen av oss har tross alt rørt denne ennå. Vi har bare sett halvhjerta "previews" det blir lettere å kommentere telefonen når vi får den. Og jeg tipper nok det vil BLI en heftig tråd om det og. Lenke til kommentar
Jarl-Håvard Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Jeg velger å tro at disse prisene ikke blir gitt ut i hytt og pine. Og at de har gått nøye over flere telefoner før de har valgt en vinner. Så det er kanskje ikke hva DE vet om telefonen. Men hva vi IKKE vet. ingen av oss har tross alt rørt denne ennå. Vi har bare sett halvhjerta "previews" det blir lettere å kommentere telefonen når vi får den. Og jeg tipper nok det vil BLI en heftig tråd om det og. Kunne ikke vært mer enig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg