SveinungB Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Har akkurat mottatt min S260, men USB2 fungerer ikke, alle portene fungerer med USB1.1. Når jeg plugger i en USB2 enhet får jeg beskjed om at denne kan yte bedre ved å bli plugget i en usb2 port, når jeg tar opp lista over usb2 porter står det ingen usb2 porter tilgjengelig. Intel chipset driverne er installert. På intel sine sider står det at den skal enables i bios, men der har jeg kun option om å skru av og på usb legacy support. Har nyeste bios (2.70). Noen som har vært borti samme problem, vet en løsning? Lenke til kommentar
:chribruu Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 (endret) Gå inn på system og enhetsbehandling og høyreklikk på usb'ene og velg oppdater driver. it might work. Endret 18. august 2005 av :chribruu Lenke til kommentar
CannibalCorpse Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 (endret) Windows = up to date ? Jeg hadde selv en s260 men testa jo ikke USB portene før jeg sendte den inn Endret 18. august 2005 av CannibalCorpse Lenke til kommentar
SveinungB Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 Xp sp2 med alle siste updates... Noen som har et reelt løsningsforslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå