BigJackW Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 (endret) Lurer på om jeg skal kjøpe meg nytt skjermkort. Hva er best: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=305921&cks=PRL http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=307174&cks=PRL Edit: Hva annet er bra for meg. Endret 18. august 2005 av BigJackW Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Er du ati fan? For den samme prisen får du de nye 7800gt kortene, som igjen har bedre teknologi. X850xt er et supert kort, men hvis man ser på ytelse og pris, så er nok 7800gt best. Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Uten tvil 7800 GT som kjører glatt fra X850XT PE. Rett og slett. Et MYE bedre kort og har en mye lavere varme utvikling og. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 Hmm. Er ikke nVidia fan jeg da. Jeg tror jeg må holde meg til ATI. Lenke til kommentar
bj0rnar Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Ok, bare fordi du ikke er "fan" av nvidia så skal du tape penger og ytelse? Make sense? Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 (endret) Som fanboy av ati "deg", så råder jeg deg til å vente til R520 kortene til ati kommer. Ryktene sier at de kommer enten i septemper eller i oktober. Ikke noe vits å bruke penger på gårsdagenskort, særlig når man kan få bedre kort til billigere penge. Skal du ha et kort nå, så er 7800gt midt i blinken. Ukens tilbud på netshop. Edit: Svar til spørsmålet ditt, x850xt er bedre enn x850pro. Endret 18. august 2005 av samye83 Lenke til kommentar
bureaucrator Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Du spør hva annet som er "bra for deg": Ikke ta stilling til hvorvidt du skal ha Ati eller Nvidia uavhengig av ytelse. Det er ikke bra for deg å kjøpe et Ati-kort som er dyrere og yter dårligere enn et Nvidia-kort fordi du er "Ati-fan". Hvis jeg var Ati, og hadde fans som var så irrasjonelle, ville jeg frykte at det ville gå utover mitt gode navn... Kjøp 7800GT eller vent på Atis neste generasjon kort, det er best for deg. Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Du spør hva annet som er "bra for deg": Ikke ta stilling til hvorvidt du skal ha Ati eller Nvidia uavhengig av ytelse. Det er ikke bra for deg å kjøpe et Ati-kort som er dyrere og yter dårligere enn et Nvidia-kort fordi du er "Ati-fan". Hvis jeg var Ati, og hadde fans som var så irrasjonelle, ville jeg frykte at det ville gå utover mitt gode navn... Kjøp 7800GT eller vent på Atis neste generasjon kort, det er best for deg. Hehe, kunne ikke ha sagt det bedre Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 Skal ikke kjøpe enda så jeg får se litt på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå