play`ern Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Jeg satt meg ned og spilteCS 1,6, og da savnet jeg noe...det var surfebamer som det er på CS:S!! Vet du om noen surfebaner på CS 1,6 evt. link??? Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Ja, det finnes masse surf-maps til 1.6. Filtrer etter surf_. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Jøss. Trodde CS:S skulle være realistisk og bra? Så viderefører de noe så tullete som dette? Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Jøss. Trodde CS:S skulle være realistisk og bra? Så viderefører de noe så tullete som dette? CS? Realistisk? Dream on Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 CS? Realistisk? Dream on Hvorfor har de fjernet boosting for eksempel da da? Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 CS? Realistisk? Dream on Hvorfor har de fjernet boosting for eksempel da da? Ikke begynn! :!: Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 CS? Realistisk? Dream on Hvorfor har de fjernet boosting for eksempel da da? Ikke begynn! :!: :!: Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Alle kan se at CS:S strever etter å bli realistisk. Trådstarter, use the cheezcake. Lenke til kommentar
Matias Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Jeg satt meg ned og spilteCS 1,6, og da savnet jeg noe...det var surfebamer som det er på CS:S!! Vet du om noen surfebaner på CS 1,6 evt. link??? HER er en map pack med de fleste populære surf mappene til 1.6. Ellers er det også en egen community side for surfing hvor "proffene" er på www.countersurf.com, men av en eller annen grunn er siden deres nede nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå