Maimamma Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Er snart ferdig med lappen.. Men jeg gruer meg sånn til oppkjøringen at jeg vet nesten ikke om jeg tørr Vet ikke når jeg skal ha det ennå.. Noen som kan beroliggem eg litt Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Det går greit det der, bare ta det med ro. Er du usikker så kan du jo få en annen kjørelærer på kjøreskolen til å ta en prøveoppkjøring med deg, men da må det være en du ikke har møtt =) Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Kjørelæreren min sa det sånn her, ikke se på sensor etter du har starta å kjøre.. Så tenker du at dette kun er en vanlig kjøretime.. For meg funka det faktisk.. fikk nesten sjokk når jeg kom frem og han sa jeg sto.. for jeg tenkte kjøretime kjøretime kjøretime Lenke til kommentar
kverna Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Samme som Dr3as. Hadde en "prøveoppkjøring" før oppkjøringa og den gikk veldig bra. Overbeviste meg selv at det var enda en prøveoppkjøring når jeg begynte med sensor. og det gikk bra Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 First things first: Bli kvitt caps i topic! Jah, så var det oppkjøring. Selv hadde jeg ikke prøveoppkjøring, og det fungerte veldig greit. Grunnen var at dersom man gjør det dårlig på prøven, blir man bare enda mer nervøs, og binder seg mer på selve dagen. Bare prøv å slappe av, liker du å kjøre bil så prøv å tenk på oppkjøringen som en vanlig og hyggelig tur. Når du først har kommet i gang har du uansett ikke overskudd til å være verken nervøs eller annet, det lover jeg deg. BTW; jeg stod på første. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=438848 Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 SKRIKING OG SKRÅLING ER VI IKKE VIDERE BEGEISTRET FOR HER PÅ FORUMET. VENNLIGST ENDRE EMNETITTELEN DIN TIL NOE MER NORMALT, ELLERS BLIR TRÅDEN STENGT. Lenke til kommentar
kaffi Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Viktigeste er vel at man holder riktig fart til riktig tid. Det vil spare deg for mange eventuelle panikk sitvasjoner. Feks. kjør sakte inn i kryss. Lenke til kommentar
K3nn7 Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Vet ikke om det har noe å si, men siste gangen jeg hadde oppkjøring (og besto), hadde jeg en sivilkledd sensor. Kanskje dette kan ha en beroligende effekt? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Pleier sensorer ha på seg uniform ?? :help: Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Pleier sensorer ha på seg uniform ?? :help: Jupp. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Dersom du fokuserer på kva sensor er iført under oppkjøringa har du nok problemer er eg redd. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Min sensor hadde på seg slitt olabukse, flanellskjorte med petterøes pakka i brystlomma og tøfler Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 hvordan ser de ut i uniform? Poltiklær? Lenke til kommentar
viranth Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 En ting som helt sikkert vil hjelpe, er om du hele tiden forklarer hva du gjør og hvorfor du gjør det til sensor. Da får du tankene vekk fra nervøsiteten og heller inn på selve kjøringen. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 En ting som helt sikkert vil hjelpe, er om du hele tiden forklarer hva du gjør og hvorfor du gjør det til sensor. Da får du tankene vekk fra nervøsiteten og heller inn på selve kjøringen. Kan ikke si meg helt enig i det, men så kan det godt være at jeg hadde en sensor som ikke var særlig prateglad Etter å ha snakket med han i ca 15min så sa han følgende til meg: "Skal du prate, eller skal du kjøre bil?" Da skrudde jeg på radioen og snakket minimalt Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Er nå ca 9mnd siden min oppkjøring, husker godt at jeg var skikkelig nærvøs, noe det er ingen grunn til! Tenk gjennom det du har lært, sett deg godt til rette og kjør dit eget løp. Glem han som sitter ved siden av deg, kjør behagelig og ta det med ro. Stressing kan du bare glemme! Du skal se at hvis du tar det med ro og tenker på det du har lært, går den tiden veldig fort og du vil stå med glans Uansett; Lykke til! Lenke til kommentar
Kjeksen Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Jeg hadde oppkjøring igår (besto) og jeg hadde gruet meg i 3 veker. Jeg var tilogmed sikker på at jeg kom til å stryke, for jeg hadde ikke akkurat en fantastisk kjøretime dagen før. Men jeg hoppa i det, tok det rolig. Såg meg VANVITTIG godt om osv. Lenke til kommentar
joa1234 Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Er nå litt under 1 år siden oppkjøringa mi. Grua meg en god del pga mange historier om forskjellige sensorer her i fredrikstad. Men tenk på det som en helt vanlig kjøretime som ble nevnt over i tråden. Følg det sensoren sier. Er du usikker på hvor du skal kjøre eller om du ikke hørte hvor er det som regel bare å spørre. Når du da kommer tilbake til der du startet får du nok beskjed om at du stod Så dette går nok bra Lenke til kommentar
trra Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Stenges pga CAPSLOCK i emnetittel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg