freimann Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Hart en nokia 5140 og skal overføre alle kontaktene til Sony Ericcson T610. Det er 2 forskjellig sim kort og har 300 kontakter. Noen som har tips hvordan gjøre dette enklest mulig? Jeg finner ikke noen valg i Nokia'n hvor jeg kan sende alle kontaktne via IR. Lenke til kommentar
Juukamen Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Kopiere inn til PC of ifra PC til din nye T610 ? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 hvis ikke se telefonen er låst kan du jo sette nokiakortet inn i se telefonen og kopiere kontaktene inn på telefonen og så skifte simkort igjen Lenke til kommentar
freimann Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 Det er for mange kontakter for sim kortet så dem må ligge på tlf. Jeg ser at ericcson har mulighet for sende kontakter via IR eller bluetooth, rart ikke nokia har den muligheten. Kan jo legge den inn på pc, men har ikke kabel eller pc med infrarød eller bluetooth. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Løsningen min: overførte kontakter mellom N3200 og SEk750i: Synkroniser den gamle telefonen med "MS Outlook". Så synkroniserer du den med den nye. Litt tungvint. Men detfunker :thumpup: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå