Dr3as Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Sitter å prøver å få opp en side her. Siden baserer seg på <div>tags og css som dette: .layer1 { position:absolute; left:50%; top:127px; width:980px; z-index:1; margin-left: -490px; } Noen som vet hvorfor dette blir så utrolig feil i iexplorer? Legger ved bilde av screenshot i iexplorer og FF Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Kvifor absolutt posisjonering? #wrap { width: 600px; margin: 0 auto; } * { margin: 0; padding: 0; } #aside { float: left; width: 150px; } #content [ width: 420px; float: right; } #disclaimer { clear: both; } <div id="wrap"> <div id="aside"> <ul> <li>Meny</li> </ul> </div> <div id="content">Innhold</div> <p id="disclaimer"><small>Copyrightnotice</small></p> </div> Noko sånt. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 Har rett å slett bare brukt det lille css jeg kunne.. hehe.. Du mener det vil løse seg vis jeg setter det opp slik? med float isteden for absolutt.. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 (endret) hehe, da får jeg prøve å lære meg no nytt i dag også da greit å ha lite å gjøre på jobben da fikk jeg et problem, åssen får jeg en slik float sentrert? altså midtstilt Endret 18. august 2005 av Dr3as Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 da fikk jeg et problem, åssen får jeg en slik float sentrert? altså midtstilt margin: 0 auto; Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 Hmm, synes floats er myyye mer tungvindt enn absolut's men vi får vel se om jeg får det til til slutt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå