:---{D Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Synes den der moren eide han fyren (WoW) var morsommere, kanskje ikke så rart. WæHæ! Den var rå. :!: Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Litt forskjell, da.. Å bli busted av mamma og måtte se en jentefilm, og å se pappas juveler på webcam. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Spiller dere PK, eller er jeg faktisk den eneste som lo av dette? Du er ikke alene. Ikke du heller. Synes den der moren eide han fyren (WoW) var morsommere, kanskje ikke så rart. URL? Må være ganske fælt det der, ja. Jeg smilte, men lo ikke. En opplevelse jeg ikke har hatt selv, og som jeg forhåpentligvis aldri opplever heller. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 http://forums.worldofwarcraft.com/thread.a...mp=1#post145812 Innlegg 3 og 5. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Takker. Oi, den tråden var ikke kort. Minte meg om tråden på HiFi-forumet eller hva det var. Anyway, genialt. Selv om det kanskje ikke er heeelt i samme gate som dette, men. ;p Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Lo godt da jeg leste det.. Den pappaen der burde bures inne. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Hehe, jeg og en annen en kalte oss Jente14 villig billig på eros chatten, kom mange slibrige tilbud der og :!: Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Hehe, jeg og en annen en kalte oss Jente14 villig billig på eros chatten, kom mange slibrige tilbud der og :!: Knutern? Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Jippii er skikkelig morro å leke seg på men er som sakt ikke noe lurt... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 We live in a sick, sick world... (Kunne ikke skrive det samme som ketchez ) Lenke til kommentar
Borf Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 eg og noen andre har hatt det gøyt noen par ganger på eros chatten. helst å bruke nick "jente8" og det er mangen litt eldre men som tar kontakt med "meg". Og ikkje minst at personene ronker på web cam, det var ganske ekkelt, men ennå meir komisk. og iallefall når eg seier eg er ei jente som er 8år gammel og så er det gøyt å etter kvart fortelle den som me snakker med som trur at me er ei lite jenta at me er noen par gutter som har det gøyt på hans bekostning Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Vi gjorde noe liknende på et lite kameratLAN, busta mange pedojævler. LAgde tråd om det her på forumet, men noen følte seg vist støtt i følge en moderator. Heh... Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Har sett den filmen som noen på lan lagde, en med hvit truse drg den av seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå