Gå til innhold

Task manager i WinXp Pro ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trykk Ctrl-Alt-Del for å åpne Taskmanager (visste du nok :smile:)

Klikk på alternativer, og aktiver "skjul når minimert", så minimerer du taskmanager, og vips :smile:

Hvis du synes den oppdaterer CPU-arb. tregt kan du selv justere dette i taskmanager: vis--

>oppdateringshastighet-->høy...

Vil du alltid ha den minimerte taskmanageren på taskbaren, er det bare å legge den til i start-->programmer-->oppstart.

Lenke til kommentar
Quote:

Den 2002-08-07 22:40, L03VIk skrev:

Trykk Ctrl-Alt-Del for å åpne Taskmanager (visste du nok :smile:)

Klikk på alternativer, og aktiver "skjul når minimert", så minimerer du taskmanager, og vips :smile:

Hvis du synes den oppdaterer CPU-arb. tregt kan du selv justere dette i taskmanager: vis--

>oppdateringshastighet-->høy...

Vil du alltid ha den minimerte taskmanageren på taskbaren, er det bare å legge den til i start-->programmer-->oppstart.

det er det som er problemet den vil ikke altid starte. :sad:

Lenke til kommentar

Den 2002-08-08 00:14, GeeZuZz skrev:

Hmm... Min ligger alltid pent nedi hjørnet hvis jeg minimerer den...

men hvis du er ute etter å alltid kunne se CPU bruken, finnes det jo en del programmer som kanskje er litt bedre å bruke enn å kjøre Task manager i bakgrunnen...

Har du noen forslag ?

Lenke til kommentar

Hadde en gang et programm som bare lå i trayen og viste CPU bruk, men det husker jeg ikke hva het.

Men to andre programmer er "Coolmon" og "statbar".

coolmon "legger tekst" på desktopen med masse info du kan velge inkludert CPU bruk. (du kan bare ha CPU bruk hvis du vil det.

Statbar bruker jeg. Det er en "ny taksbar" som legger seg over den vanlige (eller øverst på desktopen), og kan stilles inn til å vise det meste. Synes det er et knallbra programm. Se/last ned på http://www.statbar.nl

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...