gthomass Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Hvorfor vil den ikke bli liggende i systray? Den kan innimellom vise Cpu aktivitet, men ikke alltid. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Litt vrient å forstå spørsmålet... Når du kjører Task Manager - viser den cpu bruk i trayet. Lenke til kommentar
gthomass Skrevet 7. august 2002 Forfatter Del Skrevet 7. august 2002 Quote: Den 2002-08-07 20:12, GeeZuZz skrev:Litt vrient å forstå spørsmålet...Når du kjører Task Manager - viser den cpu bruk i trayet. Nei den vil ikke alltid vises i trayet, bare innimellom. Lenke til kommentar
L03VIk Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Trykk Ctrl-Alt-Del for å åpne Taskmanager (visste du nok :smile:) Klikk på alternativer, og aktiver "skjul når minimert", så minimerer du taskmanager, og vips :smile: Hvis du synes den oppdaterer CPU-arb. tregt kan du selv justere dette i taskmanager: vis-- >oppdateringshastighet-->høy... Vil du alltid ha den minimerte taskmanageren på taskbaren, er det bare å legge den til i start-->programmer-->oppstart. Lenke til kommentar
gthomass Skrevet 7. august 2002 Forfatter Del Skrevet 7. august 2002 Quote: Den 2002-08-07 22:40, L03VIk skrev:Trykk Ctrl-Alt-Del for å åpne Taskmanager (visste du nok :smile:)Klikk på alternativer, og aktiver "skjul når minimert", så minimerer du taskmanager, og vips :smile:Hvis du synes den oppdaterer CPU-arb. tregt kan du selv justere dette i taskmanager: vis-->oppdateringshastighet-->høy...Vil du alltid ha den minimerte taskmanageren på taskbaren, er det bare å legge den til i start-->programmer-->oppstart.det er det som er problemet den vil ikke altid starte. :sad: Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Hadde et lignende problem. Fant ut det var fordi jeg hadde slått av Themes service. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Hmm... Min ligger alltid pent nedi hjørnet hvis jeg minimerer den... men hvis du er ute etter å alltid kunne se CPU bruken, finnes det jo en del programmer som kanskje er litt bedre å bruke enn å kjøre Task manager i bakgrunnen... Lenke til kommentar
gthomass Skrevet 8. august 2002 Forfatter Del Skrevet 8. august 2002 Den 2002-08-08 00:14, GeeZuZz skrev: Hmm... Min ligger alltid pent nedi hjørnet hvis jeg minimerer den... men hvis du er ute etter å alltid kunne se CPU bruken, finnes det jo en del programmer som kanskje er litt bedre å bruke enn å kjøre Task manager i bakgrunnen... Har du noen forslag ? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Hadde en gang et programm som bare lå i trayen og viste CPU bruk, men det husker jeg ikke hva het. Men to andre programmer er "Coolmon" og "statbar". coolmon "legger tekst" på desktopen med masse info du kan velge inkludert CPU bruk. (du kan bare ha CPU bruk hvis du vil det. Statbar bruker jeg. Det er en "ny taksbar" som legger seg over den vanlige (eller øverst på desktopen), og kan stilles inn til å vise det meste. Synes det er et knallbra programm. Se/last ned på http://www.statbar.nl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå