Hedonism Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Du skal vel ikke trenge å betale for lånetelefon, vel? Hva slags butikk er dette?Jeg synes også det er jalla at man kan betale 200 for å få fikset den på en time. Garantisaker er gratis, og verkstedet for det dekket av SE Sleipt er det! Hadde heller den eller de reperatørene brukt tiden på fikse de andre telefonene, og fått ned ventetiden. Men da hadde jo ikke butikken tjent like mye penger..... Min er forøvrig inne for andre gang. Måtte regne med opptil tre ukers ventetid. Hater SE. Hvis de klarer å reparere den innen 7 dager så kan de kreve penger for lånetelefon. Og jeg syntes ikke det er "unfair" av dem å ta betalt for å fikse en telefon på timen, for det blir jo å snike i køen av telefoner som trenger reperasjon, for de må jo vente på tur. Men det negative med en slik ordning med 200 kr og vi fikser på timen/dagen er jo at det nettopp gjør at ting tar lengre tid for alle oss andre som ikke gidder betale for noe som i utgangspunktet er en gratis reperasjon! Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Er egentlig Nokia, Siemens eller noen av de andre noe raskere enn SE på reparering da? Forøvrig har jeg en K500i, sendte den inn pga. dårlig joystick... Fikk en splitter ny tilbake etter rundt 3 UKER! Jeg venta altså 3 uker på å få en NY telefon... I det minste var jeg da kvitt ENTRY! Men så var jo alle sangene og spillene og kontaktene sletta da... Det som overrasket meg, var at jeg fikk ny telefon bare pga. at joysticken funka dårlig... Det burde jo ikke være så vanskelig å sette inn en ny joystick? Uansett... Ikke så overraskende at du fikk ny telefon, for jeg regner med det er snakk om en bytte-enhet, dvs en telefon som SE har liggende for utbytting av defekte enheter. Tipper det var mer gunstig for dem å gi deg ny telefon enn å betale en service-tekniker å bytte en joysticken og for selve delen. Men at det skal ta tre uker å fikse dette.. det er dårlig! Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Kan aldri tenke meg at mobilfix klarer å bruke mer enn 5 min på å fikse feilen. Tross alt bare 2 skruer. Men han i disken sa det ville ta et parr dager om det skulle være gratis. Bedre enn 3 uker :o Lenke til kommentar
geronimo_nn Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 Tar ikke 3 uker da. De snakket om 2 uker, men jeg fikk min tilbake etter 6-7 dager... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå