Gå til innhold

Kamera sluttet å virke på SE K750

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt SE K750 i ett par mnd nå og er strålende fornøyd med den. Men nå virker altså ikke kameraet lenger. Tenkte å ta det opp her før jeg går på evt service med den.

PROBLEM: Når jeg tar opp kameralinsa går kameraet på, men lukker seg igjen etter ett sekund.

LØSNING: ???

PS: Har prøvd å søke på forumet og bladde igjennom endel sider av "For de som har..." tråden...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det var ein på forumet ein plass som hadde fiksa det sjølv. Ein ledning som var laus eller noko. Hugsar ikkje kor han skreiv det.

du må ta og opne telefonen å sette på plass en slik ledning som skal stå fra kameraet til kretskortet... guideher

Endret av warpig
Lenke til kommentar
treng jo ikke sende den inn når man har fikset den da!!

Greit at en kan fikse denne feilen selv, men gjør du det og du får en annen feil senere så kan du banne på at du ikke vil få noe på garantien. Selv om det da skulle være en feil som ikke har noen som helst sammenheng med den tuklinga som du har gjort.

En annen ting er at ca 8 av 10 k750i har en produksjonsfeil, nesten samtlige er blitt trukket tilbake fra leverandørene grunnet feil på software, taster som løsner og/eller slærk i morro-pinnen. Kjipt å måtte betale for denne produksjonsfeilen selv, bare fordi du tenkte at du skulle være smart.

Lenke til kommentar

Ja for guds skyld. Send den inn på garantien.

K750 er den beste tlf du kan få pr dags dato. Når det kommer til allround-tlf!

skal ha en selv..men venter en mnd og håper på prisnedgang.

Alle kameratene mine snakker om den nå...mange skal ha den. Og en av dem har en på prøve...og i følge han som jobebr med han så er det en konge mobil av dimensjoner...

Alle nye ting har barnesykdommer..slik er det bare...men dette retter seg fort opp vha FW oppdats og lignende

Lenke til kommentar
K750 er den beste tlf du kan få pr dags dato. Når det kommer til allround-tlf!

Nej, det er den slet ikke. K750 har mange mangler.

Den har ikke Symbian, ikke mulighed for 3g, kun et meget begrænset antal programmer til rådighed, kan ikke læse Word- Adobe- og Power Point dokumenter samt regneark, kan ikke gemme beskeder på hukommelseskortet... osv...

Men det skal nok passe, at den er en af de bedste java-telefoner på markedet pt. Hvis man er vant til Symbian og glad for det, vil man dog hurtigt finde K750 utilfredsstillende.

Lenke til kommentar

Til dere som krangler om hvilken mobil som er best:

Lag en egen tråd om det.

Ingen mobil blir best UANSETT...!!!

Denne tråden handler om K750i'en til <geronimo_nn>

Til trådstarter:

Lever den inn til service så går det på garantien.

Lenke til kommentar

Leverte inn telefonen til euronics igår. Han mente og at feilen lå sannynsligvis i en løs ledning til kameraet.

Han kunne og fortelle at jeg sannsynligvis må vente to uker på å få telefonen tilbake pga sommerferieavvikling og mange innleverte telefoner..... hmf. :(

Lenke til kommentar

Du skal vel ikke trenge å betale for lånetelefon, vel? Hva slags butikk er dette?

Jeg synes også det er jalla at man kan betale 200 for å få fikset den på en time. Garantisaker er gratis, og verkstedet for det dekket av SE Sleipt er det!

Hadde heller den eller de reperatørene brukt tiden på fikse de andre telefonene, og fått ned ventetiden. Men da hadde jo ikke butikken tjent like mye penger..... :thumbdown:

Min er forøvrig inne for andre gang. Måtte regne med opptil tre ukers ventetid. Hater SE.

Endret av pologutt
Lenke til kommentar

Er egentlig Nokia, Siemens eller noen av de andre noe raskere enn SE på reparering da?

Forøvrig har jeg en K500i, sendte den inn pga. dårlig joystick... Fikk en splitter ny tilbake etter rundt 3 UKER! Jeg venta altså 3 uker på å få en NY telefon... I det minste var jeg da kvitt ENTRY! Men så var jo alle sangene og spillene og kontaktene sletta da... :thumbdown:

Det som overrasket meg, var at jeg fikk ny telefon bare pga. at joysticken funka dårlig... Det burde jo ikke være så vanskelig å sette inn en ny joystick?

Uansett... :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...