dmx Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 jeg syns både F-Secure og AVG er gode programmer. Bruker F-Secure for tida fornøyd med det:) men annbefaler de 2 antivirus programmene Lenke til kommentar
So|o Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Jeg synes at NOD32 er best. Bruker lite ressurser, hyppige oppdateringer av virusdefinisjonene, og finner og sletter de fleste virus. Det koster bare litt i overkant av 300,- pr. år og er verdt hver eneste krone. Det er faktisk feil... koster ikke så mye Hvis man bestiller på utenlandsk side koster ikke ett år mer en ca 250 kr. Oppgraderer man så i f.eks 2 år koster det bare ca 290 totalt for de 2 årene! Nod32 er best! Hvilken side er dette? Lenke til kommentar
nutcase Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 jeg kjøpte lisens for Nod32 igår. kjøpte en lisens som gjelder 2 maskiner. kostet 416 kroner totalt for ett år. meget billig for det BESTE antivirusprogrammet som finnes. mvh nutcase Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 www.softwaresecuritysolutions.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå