int20h Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Sikkerhetsspesialisten Symantec har kjøpt opp Sygate Technologies for å forsterke egen produktportefølje med aktuelle tjenester og produkter. Les mer Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Betyr dette at alle produkter fra sygate vil å befinne seg i en Symantec gul boks da? Tenker spessielt da på Sygate Personal FW Pro utgaven, skulle gjerne ha sett at Symantec ikke tuller noe med den og at man må installere liksom 1GB før man har ett produkt. Frankie Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 NEEEI! Jeg har vært sygate bruker i 3 år, og har vært Symantec hater like lenge Blir vel outpost nå da. Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 NEEEI! Jeg har vært sygate bruker i 3 år, og har vært Symantec hater like lenge Blir vel outpost nå da. Skulle akkurat til å si det samme. Når abbonemanget på Sygate Pro utløper, får vi vel bytte over hele fjøla. Noe som vet om et bra alternativ, som ikke beslaglegger 100MB harddiskplass og 50MB minne? Lenke til kommentar
G Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Må slenge meg på hos de skeptiske til dette oppkjøpet. Hadde oppkjøpet vært motsatt kunne vi kanskje hatt litt mer håp. Er skeptisk til Symantec produkter jeg også. Man kan likevel aldri vite hvilken rolle dette får. Vi får bare se på det i spenning. Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Det kan jo være at vi er så heldige med Sygate at de ikke rører den, slik at den vil fremdeles holde seg som en lettvekter (tenker på Hd plass og minne) Frankie Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 NEEEI! Jeg har vært sygate bruker i 3 år, og har vært Symantec hater like lenge Blir vel outpost nå da. Skulle akkurat til å si det samme. Når abbonemanget på Sygate Pro utløper, får vi vel bytte over hele fjøla. Noe som vet om et bra alternativ, som ikke beslaglegger 100MB harddiskplass og 50MB minne? Outpost Pro er et ganske bra alternativ, kjører det på en av laptop'ene her.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå