Cucum(r) Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Men du finn òg personer som er ti år eldre mentalt enn fysisk, og eg syns det bør taes hensyn til sånt også. Derfor jeg skrev "alderen ville ikke vært grunnen til at jeg ikke var sammen med en gutt." Eg er analfabet. Iallfall i dette tilfellet. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Eg er anal-fabet. Iallfall i dette tilfellet. Fixed :!: ( litt i småhumor-hjørnet. ) Lenke til kommentar
applemania Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Min policy er: Bare han ikke er lavere enn meg, går det fint. Sjelden jeg har møtt en gutt som er 157 cm. Neeeida, sånn helt seriøst så synes jeg ikke en 14-åring bør være sammen med en 19-åring. Jeg synes det virker så desp, akkurat som han ikke kan få seg noe litt nærmere hans egen alder. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Min policy er: Bare han ikke er lavere enn meg, går det fint. Sjelden jeg har møtt en gutt som er 157 cm. *rekke opp handa* ....mens eg sitt på ræva. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 14 årig jente sammens med en 22 år gammel mann. Hihi. Tilfelle her i bondeland. Og det er feil. 14 og 16 går, osv mener jeg. Kan godt hende det har med, siden jeg liker jevnaldrende. Men hadde dog ikke gjort noe med en 20 åring for meg. Er gutt og 16 selv. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 1 år, så lenge man er under 18 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Er det gress på banen spiller man fotball, EOD. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Er det gress på banen spiller man fotball, EOD. Du hadde passa perfekt på '60-tallet. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Er det gress på banen spiller man fotball, EOD. det er : har det vært gress på banen, så spiller man Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 I min omgangskrets Er det ganske fyfy med jenter født etter 90! Vi er alle oppegående gutter fra 80-tallet (89) Men så er vi også mye mer seriøs når det gjelder forhold enn andre gutter på vår alder som går på "mindreårige" Men når det gjelder jenter som over 18 som har eldre kjærester, ser jeg ikke noe problem i det.. Til de grader! Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 1 år, så lenge man er under 18 Agreed Du sier det så mye enklere Lenke til kommentar
haarod Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Min policy er: Bare han ikke er lavere enn meg, går det fint. Sjelden jeg har møtt en gutt som er 157 cm. Neeeida, sånn helt seriøst så synes jeg ikke en 14-åring bør være sammen med en 19-åring. Jeg synes det virker så desp, akkurat som han ikke kan få seg noe litt nærmere hans egen alder. Jeg er 187 ... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Er det gress på banen spiller man fotball, EOD. Du hadde passa perfekt på '60-tallet. Stefan - Bergens svar på J Howard Marshall. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 (endret) Hvis en gutt er ilag med en jente som er f.eks 4 år yngre så er dette mye mer sosialt akseptert enn hvis gutten skulle vært ilag med ei som var 4 år eldre enn seg. edit: Poenget mitt var at det plager meg Endret 18. august 2005 av Hyrlen Lenke til kommentar
Knast Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Min policy er: Bare han ikke er lavere enn meg, går det fint. Sjelden jeg har møtt en gutt som er 157 cm. Neeeida, sånn helt seriøst så synes jeg ikke en 14-åring bør være sammen med en 19-åring. Jeg synes det virker så desp, akkurat som han ikke kan få seg noe litt nærmere hans egen alder. Jeg er 187 ... 195 her Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Min policy er: Bare han ikke er lavere enn meg, går det fint. Sjelden jeg har møtt en gutt som er 157 cm. Neeeida, sånn helt seriøst så synes jeg ikke en 14-åring bør være sammen med en 19-åring. Jeg synes det virker så desp, akkurat som han ikke kan få seg noe litt nærmere hans egen alder. Jeg er 187 ... 195 her Små`n knuser dere alle. (Ja, eg snakker om deg, Marvil..) Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Jeg mener det avhenger av den yngste. Og jo eldre den yngste er, jo større aldersforskjell (i et konstant tall, ikke prosent eller noe slikt) er akseptabelt. Enig meg deg der... Lenke til kommentar
knutby Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 Startet topic siden ei jente på 15 (mentalt 18) ble interressert i meg. Og jeg som er 19 får nesten panikk siden jeg er såpass gammel, og synes det er rart. Det rare er at hun sier også at jeg er litt gammel. Og så legger hun på at det er synd at hun er så ung. Mulig at det kunne blitt et lykkelig forrhold og kanskje ikke. Trodde jo selv at det var totalt tabu:S Men på toppen av det hele så skal jeg ut i den store verden og studere om 2 uker. Så det går i dass uansett hva som er riktig eller galt. Uff, skikkelig frustrerende at når man faktisk har litt flaks så flopper timingen og alderen så utrolig! Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Ali G har spurt seg selv dette opptil flere ganger. Hans svar, som etterhvert er blitt et paradigme, lyder noe i retning av at "If there's stuff on the muff, she's old enough". Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Startet topic siden ei jente på 15 (mentalt 18) ble interressert i meg.Og jeg som er 19 får nesten panikk siden jeg er såpass gammel, og synes det er rart. Det rare er at hun sier også at jeg er litt gammel. Og så legger hun på at det er synd at hun er så ung. Mulig at det kunne blitt et lykkelig forrhold og kanskje ikke. Trodde jo selv at det var totalt tabu:S Men på toppen av det hele så skal jeg ut i den store verden og studere om 2 uker. Så det går i dass uansett hva som er riktig eller galt. Uff, skikkelig frustrerende at når man faktisk har litt flaks så flopper timingen og alderen så utrolig! Uff... litt trist situasjon egentlig! Hvis jenta er grei og sånnt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå