richardchristy Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Joda, så har vi igjen oppdatert designet på vårt lille nettcommunity på Sola. Ta en tur innom: www.fatalt.org Og gi tilbakemelding på designet her;) Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 (endret) Ikke koden altså? Litt for mørkt, ser nesten ingenting her når jeg sitter med sola i rommet. Da tenker jeg på menyen og headerbildet. Menyen passer ikke inn, og headerbildet er ødelagt med at to personer er limt inn, syns det ødla. Endret 18. august 2005 av George Bush Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Joda, vet at koden er ustabil, men nå var det designmessig vi spurte etter. ellers takk for respons Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 (endret) (-_(-_(-_-)_-)_-) Endret 18. august 2005 av George Bush Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Nja, kan ikke helt si at dette falt i smak. For det første er det noe for standard. Dere var sikkert ikke ute etter å skape noe skikkelig nyskapende, men svart er aldri (nesten) bra på nettet, mener jeg. Lyse farger gjør utrolig mye for en nettside. Du kan faktisk lage en pen side ut av bare en lys og pen logo, en god font og tekst. En overarbeidet (da snakker vi om for MYE dilldall) header og meny liker jeg nesten aldri heller. Lenke til kommentar
richardchristy Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 Litt for mørkt studio, og en hat lyser ikke seriøsitet Stavefeil lyser kanskje heller ikke særiøsitet Neida, won't go below the belt Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Stavefeil lyser kanskje heller ikke særiøsitet Vi har dessverre ingen informasjon om ordet 'særiøsitet' i bokmålsdatabasen verken i ordlistene eller i ordboka. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Svært så prippent det skulle bli her nå da;) Kan vi prøve å holde oss on topic? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Grusom header Menyen er ikke akkurat fin Typografien er vel lik 0 Rotete og dårlig kode Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Grusom header Menyen er ikke akkurat fin Typografien er vel lik 0 Rotete og dårlig kode Okei hotshot. Da vet vi det. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 (endret) dobbel Endret 19. august 2005 av Stian89 Lenke til kommentar
resol Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 (endret) Selvom dere bruker hvit til innholdsbakgrunn syns jeg fremdeles siden mangler kontraster, en bedre header og bruk av flere farger hadde vært noe..menyen er sinnsykt utydelig og hele siden fremstår rett og slett som kjedelig! men det mest kritiske er da menyen, stygg sak! Endret 19. august 2005 av resol Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 #1: Finere med grå bakgrunn, sett dem som standard! #2: Som nevnt tidligere, header og meny passer ikke inn. Fiks på det, go siden vil heve seg betydelig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå