Tigergutt Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 (endret) Hei! Jeg skal muligens til USA en tur snart... 2uker på kurs, kommer ann på om jeg vil... Men jeg lurte på om noen vet om noen gode PC forhandlere der borte. hehe... Ja... har søkt litt på google, men bare lurte på om noen har erfaring med webshops i usa... Endret 18. august 2005 av Tigergutt Lenke til kommentar
:chribruu Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Tror google er det beste redskapet for å finne webshops i usa. Finnes sikkert noe tilsvarende webshopguiden her på hw der og. For det er vel det og ikke nett-leverandør (det er en ISP i min lille verden iallefall..) du skal ha? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Dette er en webshop-diskusjon. ##Flyttes## Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Hei. DU burde kjøpe hos Frys Electronics. De har butikker overalt og det er billig der. Er like stort som smart club bare at alt er elektronikk. Har nettopp vært i usa og kjøpt masse hos dem Lenke til kommentar
toretors Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Skal du apple-produkter (ipod, ibook etc) er det flust av Apple Stores der borte. Fikk mini 6 GB for en 1500kr det, noe som er billigere enn iPod mini 4 GB med studentrabatt i Norge. Ellers har man endel elkjøp lignende butikker som Target og RadioShack. Lenke til kommentar
Parapraxis Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Hvis du kan ordne med sending til en adresse i USA lønner d seg nok å handle på en nettbutikk f.eks. newegg.com har bra priser eller søk på amazon.com som har prissammenligninger. Lenke til kommentar
butare Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 (endret) Bra plass å sjekke priser på er Pricegrabber Elle denne : Pricerunner Endret 26. august 2005 av butare Lenke til kommentar
Cobos Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Newegg.com har jeg handlet gjennom en del og de er seriøse, billige og store. Problemet med dem er at de krever at man sender til samme addresse som kredittkortet er registrert på. Dermed trenger du venner med fast bopel i USA for at du skal bruke dem, noe jeg har Kommer du "rundt" dette på et vis er de sterkt anbefalt. Cobos Lenke til kommentar
Star Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Fry Electronics og Newegg er meget bra. TigerDirect er også meget pålitelige, dog har ikke samme utvalg av kjente merkevarer ( www.tigerdirect.com ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå