Solarstone Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 (endret) http://www.tuniq.com.tw/Chassis%20Info/Symmetry-1.htm Sendte dem en mail angående leveranse til Norge, han sa at den kommer til å dukke opp i Sverige fra og med September. (Noen ifra Norge som skal ta in dette?) Tuniq kabinettene har et litt mere Voksent preg over seg + disse passer jo inn i stua også fineste kabinettet jeg har sett Endret 18. august 2005 av darapa Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 (endret) Når jeg trykte på linken til denne tråden gjorde jeg meg klar til å flame deg for å gi link til et über stygt fjortiss kabinett, men det slipper jeg for det var krem Perfekt balanse mellom moddet og stilrent Kunne tenkt meg et par ekstra bilder fra inni kassa, men... Edit: Å crap in hell: Front (Intake) 120mm x 1 or80mm x 4 (Optional) Rear (Exhaust) 120mm x 1 or 80mm x 2 (Optional) Dette må virkelig skaffes Edit2: Å fy så stilig sida deres er da Endret 18. august 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Å det var fint! sånn vill jeg ha Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Det der var jo bare nice da! Noen som veirt hvor man får kjøpt disse? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Fy søren! Det var sinnsykt fint! Lurer på prisen da, den kommer nok til å være på rundt 1500,- tenker jeg. Men det var elskbart Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Fy søren! Det var sinnsykt fint! Lurer på prisen da,den kommer nok til å være på rundt 1500,- tenker jeg. Men det var elskbart 1500,- for den skjønnheten der tror jeg er en underdrivelse. Kabinettet var uansett ufattelig pent ja. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Ja vel, kanskje prisen kommer opp på nivå med Lian-Li kabinetter? Ca. 1800,- til 2000,- da? Det kan godt hende det Caliber. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Dette kabinettet ---->MÅ<---- testes av HW.no Lenke til kommentar
Seian Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Altså, så fint var det ikke . Var det bare meg som ikke fikk en aha-opplevelsen tro? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Altså, så fint var det ikke . Var det bare meg som ikke fikk en aha-opplevelsen tro? Ser ut til det så langt ja... Det er ikke bare designet som er toppers her, det har også (teoretisk sett) veldig gode kjølemuligheter, 7 HDD plasser (5 interne og 2 eksterne), en liten analog sak som kan vise viftehastighet, HDD plass, CPU bruk, page file space og RAM bruk, lyset kan også være på, av eller settes på/slukkes etter klokkeslett. I tillegg har kassa viftekontroll... Lenke til kommentar
AnVli..p4 Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 utrolig.. håper indelig kvaliteten er >Lian Li... tror dette blir mitt neste kabinett Lenke til kommentar
Tuffeluffe Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 utrolig.. håper indelig kvaliteten er >Lian Li... tror dette blir mitt neste kabinett Mitt også Hvis de sanser seg med prisingen Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Hadde vært fint uten vindu og stygg, blå sak i front. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Litt Kandalf i det, men ellers dritrått! Blitt populært med runde LCDer nederst på kabinettet gitt.. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Hadde vært fint uten vindu og stygg, blå sak i front. Gjetter vilt her, men du liker ikke tilfeldigvis LianLi kabinetter vel @ Glisevask: Det er ikke en LCD skjerm, men en analog sak alla turtall,- speedometer på bil... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Eller det.. Har jo forøvrig blitt populært det også da! Kanskje Musketeer som starta trenden? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Eller det.. Har jo forøvrig blitt populært det også da! Kanskje Musketeer som starta trenden? Mulig det, men uansett så er det stilig som fy Lenke til kommentar
zokra Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Fronten var rå stillig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå