cheese doodles Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 (endret) Flytter straks over i hybel og må la surround-anlegget til pc'n stå igjen hjemme Ser derfor på headset som erstatning og håper noen kan tipse meg om et godt headset med isolerte klokker til mellom 500,- og 1000,- Vil først og fremst bruke headsettet på PC-en (spill og musikk). Alle tips/forslag/linker/erfaringer mottas med stor takk!! Mvh. EDIT: Har sett på nærmere på Icemat Siberia, mange positive tilbakemeldinger på det. Noen med ytterligere erfaring? Endret 18. august 2005 av sleif Lenke til kommentar
JensL Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Icemat Siberia er visst ikke en lukket konstruksjon, så den er vel ikke så aktuell. I den prisklassen finnes det lite GODE lukkede hodetelefoner, ihvertfall hvis du skal bruke dem både til spill og musikk. Sennheiser eH250 skal være ganske oppegående, men kan muligens bli litt ubehagelig å ha på etter en stund. Det er ikke så langt opp til Sennheiser HD280 Pro som demper utrolig bra, og låter balansert og detaljert. Mye for penga her. Beyerdynamic DT231 er billig for tida, men jeg synes stadig den har en av de beste lydgjengivelsene i klassen under 1.000,-. Den er lukket, men demper ikke så mye, så hvis det er veldig viktig er nok ikke DT231 riktig valg. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Disse har jeg hørt er bra! Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Disse har jeg hørt er bra! Beyer DT231 parkerer 4AAT lydmessig synes jeg. Dessuten veier de en halv kilo!! Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Disse har jeg hørt er bra! Beyer DT231 parkerer 4AAT lydmessig synes jeg. Dessuten veier de en halv kilo!! 595g faktisk . Synes mine DT770 er tunge nok med sine 270g . HPX har et kjempetilbud på både Beyerdynamic DT770-80 (Disse jeg har) og DT990. Dog ligger de 400kr over budskjettet ditt. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 oj det tenkte jeg ikke på! En halv kilo!!! får vondt i nakken bare av å tenke på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå