Gå til innhold

Coverdiscs? Drit i bladet - gi meg DVD'en!!!

Ratatosk

Anbefalte innlegg

Det følger med demoer på spill i mange konsoll blader, det er jo fint. Jeg liker nemlig å teste spill i ro og mak før jeg kjøper dem.

Noe jeg derimot ikke liker er bladene. For meg har blader null interresse (bortsett fra EDGE, som ikke har coverdisc). Det er det ganske mange grunner til - men først og fremst er det fordi jeg holder meg oppdatert på nettet.

En annen ting jeg ikke liker er prisen på bladene. Jeg klarer ikke å finne noe som er i nærheten av å rettferdigjøre prisene på konsoll - og datablader generellt.

Hvorfor kan ikke spilldistributørene gi ut (eller selge til en rimelig penge) demoene uten et blad klistra på istedenfor? Det er plass til mange demoer på en DVD, så kostnadene burde være lave hvis mange går sammen om å produsere. Demoene kan man jo f.eks. legge ut på Narvesen eller i spillbutikker.

PC brukere nyter jo allerede godt av dette fenomenet fordi de kan laste ned demoer fra nettet. Hvorfor skal ikke konsoll brukere ha den samme gleden?

Noen ganger føler jeg meg som Andy Rooney...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Javel? På Narvesen har jeg opplevd at jeg har kunnet velge mellom blader med og uten coverdisc (samme blad altså...), og da har de uten vært billigere...

Men det høres ut som en idiotisk regel som godt kan eksistere i virkeligheten. Noen som vet?

Idiotiske regler har gjerne mange hull å smette gjennom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...