Gå til innhold

AMD 64 x2 gamer pc 20k + minne og kabinett hjelp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden folk kommer med forslag om bl.a. kabinett. Jeg har valgt et Lian Li 6077-kabinett og har montert inn vannkjøing i det uten noen modifikasjoner.

Kan anbefale det kabinettet fordi det er billig (til å være lian li), pent, lett å bygge i og har god luftgjennomstrømning.

En annen ting; Om du skal kjøpe i november, så sett sammen komponentene i et tilbud i november og ikke i august. Les sider med tester og velg ram og hovedkort med omhu. Mye frustrasjon å spare på å holde seg oppdatert.

Lenke til kommentar

Ja jeg skreiv jo det. ,en nå gjennstår det bare å finne ut hvordan jeg skal overklokke cpu'e med premium kortet og hvilke minne som er lurt å ha for mitt system og hva som må settes hvor i Bios for å få denne økningen. Det må uansett i en annen tråd.

Jeg har iallefall fått bekreftet at en bruker har klart å presse opp cpu'en med 400 med den kjøleren jeg har valgt vifte. og det er godt å vite.

Jeg vil få takke dere alle for å komme med fine forslag og tilbakemeldnger, og dere vil få høre fra meg igjen om 2 måneder :)

Hilsen

veldig takknemlig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...