Klekkus Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Kan bare anbefale Coolermaster Stacker på det varmeste. Er ikke så veldig kjedelig, men du får det i grått. Er stort med plass til mange disker. Jeg har alerede anbefalt det JEG VILLE PERSONLIG GÅTT CM STACKER,link til der stacker selgest billigst Lenke til kommentar
underground Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Kan bare anbefale Coolermaster Stacker på det varmeste. Er ikke så veldig kjedelig, men du får det i grått. Er stort med plass til mange disker. Jeg har alerede anbefalt det JEG VILLE PERSONLIG GÅTT CM STACKER,link til der stacker selgest billigst oops så ikke den, men gjør ikke noe om flere anbefaler det. Lenke til kommentar
captzalo Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Siden folk kommer med forslag om bl.a. kabinett. Jeg har valgt et Lian Li 6077-kabinett og har montert inn vannkjøing i det uten noen modifikasjoner. Kan anbefale det kabinettet fordi det er billig (til å være lian li), pent, lett å bygge i og har god luftgjennomstrømning. En annen ting; Om du skal kjøpe i november, så sett sammen komponentene i et tilbud i november og ikke i august. Les sider med tester og velg ram og hovedkort med omhu. Mye frustrasjon å spare på å holde seg oppdatert. Lenke til kommentar
Toriam Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 Ja jeg skreiv jo det. ,en nå gjennstår det bare å finne ut hvordan jeg skal overklokke cpu'e med premium kortet og hvilke minne som er lurt å ha for mitt system og hva som må settes hvor i Bios for å få denne økningen. Det må uansett i en annen tråd. Jeg har iallefall fått bekreftet at en bruker har klart å presse opp cpu'en med 400 med den kjøleren jeg har valgt vifte. og det er godt å vite. Jeg vil få takke dere alle for å komme med fine forslag og tilbakemeldnger, og dere vil få høre fra meg igjen om 2 måneder Hilsen veldig takknemlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå