playmo Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) Når jeg trykker på en link får jeg feilmeldingen: "An unexpected error occured. Your browsing experience might be limited." Noen som vet hva som er galt? På forhånd takk. Endret 17. august 2005 av playmo Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Hei og velkommen så mye til forumet! Kategorien du postet denne tråden i er for tilbakemeldinger til Amobil.no, altså blir det helt feil sted. Jeg har rapportert tråden til en moderator, slik at den kan bli flyttet til riktig sted. Når det gjelder spørsmålet ditt: Skjer dette hele tiden? Har du lastet ned riktig GPRS-oppsett. På min Samsung SGH-X600 med Netcom får jeg den feilmeldingen enkelte ganger, særlig hvis jeg avbryter lasting av en side. Lenke til kommentar
playmo Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 Jeg har funnet ut av problemet. Måtte velge telenor internett som furetrukket tilgangspunkt. Så nå fungerer opera mini utmerket på min 6230i. Lenke til kommentar
genser Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Tråden er som @kd nevner feilpostet. Du har også løst problemet Tråd stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg