Hallomann Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Hei ! Jeg har AMD 64 3500+(2.2ghz) prosessor og Asus A8N Sli Deluxe Jeg skulle prøve å klokke for første gang med disse innstillingene Hyper transport: 4x Max memory timing ddr333 1t/2t memory timing : 1t CPU Frequency :227 Pci : 33.33 Pcie: 100mhz Cpu Voltage 1.425 Etter jeg var ferdig på bios .. Dro jeg inn på windows for å se hvor mye ghz jeg fikk. Å da sto det at d bare var 2.04ghz.....så jeg reseta alt sammen.. Men hva var d som gikk galt`? For lite Volt? takker for alle svar Mvh Hallomann Lenke til kommentar
am3k Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Sjekk hva CPU-Z oppgir, det sier meg/oss lite "at det står 2,04GHz) så lenge du ikke oppgir om HTT-bussen har slått riktig inn, om du har aktivert CnQ, og hva multiplikatoren står på. CPU-Z er et MUST når man overklokker, så har du det ikke, skaff deg det (Google). Lenke til kommentar
Hallomann Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 Jeg har klart å klokke opp til 2.6ghz nå. stabil , men jeg vet fortsatt ikke hva problemet er . men uansett så har jeg fått til å klokke nå så det er bare å stenge denne Tråden. beklager AM3K .. skal ikke gjenta seg Lenke til kommentar
am3k Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 (endret) Då trådstarter enda ikke har endret emnefeltet, etter oppmodning, stenges tråden Skulle trådstarter ha et ønske om gjenåpning av tråden ta kontakt på PM. Endret 19. august 2005 av am3k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg