H&Dfanatic Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Jeg og en kamerat (som hadde satt opp Dc++ på sin pc) skulle sette Dc opp på min pc som er bak en 3com officeconnect. Og går vi trådløst nettverk.. Det vi dreiv og stilte på var masse ip adresser og porter(1412) Noen virituale servere og noen porter men det funker faen ikke.. Vi får lagt til ipen på internett i dc og bruker active user og har delt flere gb. Men kommer inn men søking der finner jeg ingen ting. Andre laster opp fra meg så noe riktig er gjort.... Viss noe av dette er for upresist så poster jeg bilder og mere info immora en gang... hjelp hjelp meg...................... Masse trykkleifer sikkert er dritt trøtt 01.01 om natta...........jobb i hele dag Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Har søkt nettet rundt etter det samme svaret som du leter etter. Men det ser ikke ut til at noen i hele verden har klart å løse dette? Fatter ikke hvorfor denne routeren ikke fungerer normalt... Lenke til kommentar
MissCB Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Fatter ikke hvorfor denne routeren ikke fungerer normalt... Definer normalt....! Jeg har nemlig en 3com OfficeConnect og er aktiv på dc uten et problem.... Har da lagt inn dc på Special Apps med porten jeg bruker og på Virtual Server.. og det funker helt bra det, må bare oppdatere settings på dc med ny ip hver gang den føler for å bli ny :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå