guttorm Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) Hei, jeg lurer litt på hvilken som er best egnet av disse 2, eller kansje dere har noe annet og annbefale. Tenkte jeg skulle ha denne:OCZ PowerStream strømforsyning 520W Men denne ser også god ut: OCZ ModStream strømforsyning 520W Strømforsyningen skal kobles på et DFI sli kort, sammen med x2 4400+, noen disker ,7800gt optiske drev. Kommer kansje et 7800gt til med tida. Endret 17. august 2005 av guttorm Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Har hørt at det er mange som har problemer med at de ocz psu'ene dør sånn plutselig. Tenkte på en slik selv, men det ble istedet MIST 500W. Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Også hørt det samme, men er nok ikke så ille som det høres ut. Har nettopp kjøpt den selv. Fungerer meget bra. Helt stabil. Funker bra til klokking, min P4 2.4Ghz er klokket til 3Ghz nå uten noe som helst problem. Kan sikkert klokke mye mere, men tror ikke jeg trenger det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå