Gå til innhold

trenger hjelp med InsomiaX.


Anbefalte innlegg

Jo nå skal dere høre :) . JEg har lastet ned insomiax men har noen problemer.

det første er at jeg ikke får fjerna den som skriker at jeg har lite mana/hp, noe jeg ikke liker.

Den adnre er at han sier << Casting Fear >> og << Interrupted >> . Noe jeg heller ikke liker.

Det tredje og siste, som er mest alvorlig er som dere ser på bildet under, at motstandern er oppå mitt ikon, pluss at litt av mitt ikon mangler på skjermen.

Hadde vist ikke bildet av at motstandern sitt ikon er oppå mitt, men har bilde av at navnet osv mitt er utafor skjermen.

 

edit: vil også ha vekk den ene xp baren, den store midt på bildet, ikke den under ikonet mitt. Og en annen ting jeg ikke synes om er at Heartstonen er i sitt eget lille vindu, vil ha den et annet sted som jeg bestemmer på hotbaren. + at den setter potion/drikke/healthstone ved siden av, det vil ikke jeg :roll:

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Jo nå skal dere høre :) . JEg har lastet ned insomiax men har noen problemer.

det første er at jeg ikke får fjerna den som skriker at jeg har lite mana/hp,

noe jeg ikke liker."

 

--dette vet jeg dessverre ikke hvordan du får bort--

 

"Den andre er at han sier << Casting Fear >> og << Interrupted >> . Noe jeg heller ikke liker."

 

--For å ta bort det så kan du sikkert gjøre noe annet men jeg bare disablet add-on'en Healix--

 

"Det tredje og siste, som er mest alvorlig er som dere ser på bildet under, at motstandern er oppå mitt ikon, pluss at litt av mitt ikon mangler på skjermen.

Hadde vist ikke bildet av at motstandern sitt ikon er oppå mitt, men har bilde av at navnet osv mitt er utafor skjermen."

 

--gå på CT options og trykk på reset frames og velg player frame og target frame og så reset så er det fixa--

 

"edit: vil også ha vekk den ene xp baren, den store midt på bildet, ikke den under ikonet mitt. Og en annen ting jeg ikke synes om er at Heartstonen er i sitt eget lille vindu, vil ha den et annet sted som jeg bestemmer på hotbaren. + at den setter potion/drikke/healthstone ved siden av, det vil ikke jeg :roll:"

 

--dette vet jeg dessverre heller ikke, for meg er det trinket som er her isteden og det liker jeg--

 

fikk hvertfall hjelpt deg med noe da :thumbup:

 

edit: Leif liker meg ikke

Endret av Ickz
Lenke til kommentar
"Jo nå skal dere høre :) . JEg har lastet ned insomiax men har noen problemer.

det første er at jeg ikke får fjerna den som skriker at jeg har lite mana/hp,

noe jeg ikke liker."

 

disable combatcaller ;)

 

edit: vil også ha vekk den ene xp baren, den store midt på bildet,

Trykk på en av "ON" knappene rett over bagene dine. det burde gjør e susen ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...