Serox Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Hei, fikk plutselig problemer med mitt WOW spill, da jeg startet spillet så kom det bare opp helt svart skjerm,men jeg kan se hansken som jobber og så av og til kom det litt av skjermbilde fra. Formaterte pc'n men og innstallerte igjen, men da samme skjedde, har prøvd gamle drivere til skjermkortet også, men med ingen hell. Noen som vet en måte, så blir jeg glad Lenke til kommentar
Laserlasse Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Hvis du lister opp hardwaren din, så er et kanskje lettere for folk å hjelpe deg. Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 (endret) Og hvis du poster i rett forum. EDIT : http://forum.gamer.no/index.php?showforum=172 Endret 18. august 2005 av GuardiaN-- Lenke til kommentar
Serox Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 Vel som sagt så har jeg brukt spillet på min maskin i 4-5 mnd nå og det er først nå den har klikket,så jeg tror ikke det vil hjelpe så mye om jeg lister opp hardwaren på maskinen min. men her er det. CPU type AMD Athlon XP, 2600+ med 768 mb ram NVIDIA GeForce4 MX 440 with AGP8X (128 Mb) og med dette så har jeg spilt uten problemer i 4-5 mnd . Håper noen kan gi meg ett svar PS kan dere flytte den ditt hvor dere mener den skal være:) Lenke til kommentar
ttt Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 PS kan dere flytte den ditt hvor dere mener den skal være:) Flyttes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå