Acronomic Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) Hei! Er en ganske bra aksjon på QXL for tiden, og jeg vil si at det er en ganske bra deal - en flunkende ny Xbox-konsoll, med motiv lakkert av David Gunnarsson / DaveArt. Til sammen er dette verdt en god del! http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=19...6&listingsort=0 Du finner auksjonen på hovedsiden fra tid til annen. Følger med alle nødvendige kabler, DaveArt ekthetssertifikat og en S kontroll. Absolutt alt er helt ubrukt! Vet ikke med dere, men jeg sier: Løp og kjøp! Endret 17. august 2005 av Acronomic Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Stilig, men hvis jeg skal ha motiv til min Xbox, så tar jeg heller et klistremerke til 10,- istedenfor Lenke til kommentar
Acronomic Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 Hehe! Dave har peiling! Dette er faktisk omtrent det samme jeg betalte for min egen Xbox for en stund siden... (skulle gjerne hatt den hvis ikke jeg hadde en fra før) Kanskje hvis Xboxen min kom ut for en "ulykke"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå