runeovrebo Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 fins det eit slik prog som jer at e kan spelle eit spel på den gamle maskina mi, men den nye kjører spellet??? Lenke til kommentar
goose Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Du kan prøve Symantechs PC Anywhere, men jeg vet ikke om den vil fungere på spill og om den vil være kjapp nok... Lenke til kommentar
Destro Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 vis du prøver det som han sier oven på så kommer det garantert til å hakke noe jevlig tror jeg men det kommer an på omm programet klarer å utnytte netverkets fult ut men de kommer til å hakke noe det er så å si garantert men du får ikke lyden overført det som programet gjør er å overføre skjermbildet gjenom netverket så vis ikke du har bra nok netverk så kommer det til å hakke. Lenke til kommentar
sys53110 Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 tror kanskje det er bedre og prøve med vncviewer... da denne er litt raskere og enkler i bruk? halvgjort er velgjort Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Quote: Den 2002-08-07 19:53, Destro skrev:vis du prøver det som han sier oven på så kommer det garantert til å hakke noe jevlig tror jeg men det kommer an på omm programet klarer å utnytte netverkets fult ut men de kommer til å hakke noe det er så å si garantert men du får ikke lyden overført det som programet gjør er å overføre skjermbildet gjenom netverket så vis ikke du har bra nok netverk så kommer det til å hakke. hørt om punktum eller komma? Lenke til kommentar
Destro Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 :???: :???: Nei ka e de for noe da! :???: :???: :???: :???: Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Tror ikke du vil spille over en remote løsning, når lyd og slikt begynner å komme inn blir ting straks mer komplisert og tar mer ressurser. (Kjenner ikke til noen med god lyd faktisk...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå