Slip Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Raptor disken min kom i dag "hjem". Satte den inn og gledet meg veeeldig til reinstall av winxp og litt kjappere maskin. Jeg ble helt sjokket da setup krevde FLOPPY med drivere til disken! Hva er det for noe jalla opplegg? Går det ikke ann og gjøre det på en annen måte? Driverne har jeg heller ikke. Meget frustrert i skrivende stund! Kan noen linke til drivere? Håpløst og sitte på treg laptop og lete Har et Asus A7N8X-E Delux hovedkort. Kan noen være så snill og hjelpe? Jeg går på veggen snart Lenke til kommentar
AMD_Bruker Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 hvis du har driver cd'en så er det bare å kopiere driveren ut fra den trege laptopen til usb-stick - cdr e.l. Var ikke enkelt å finne fram på asus webside, eller jeg er for trøtt Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 http://support.asus.com/download/download....SLanguage=en-us Noen ting er det greit å sjekke opp før en skal starte med instalasjon av windows på ny disk. Men tviler på at du gjør samme feil to ganger. Håper du har socket A, for det var eneste stedet jeg fant 'Asus A7N8X-E Deluxe'... Og som jeg nå så har du barton, noe som vil stemme temmelig bra med socket A Lenke til kommentar
Slip Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 hvis du har driver cd'en så er det bare å kopiere driveren ut fra den trege laptopen til usb-stick - cdr e.l. Var ikke enkelt å finne fram på asus webside, eller jeg er for trøtt Så du mener alstå at man kan bruke usb-penn o.l i stede for floppy? I så fall må jo få lånt en slik, for floppyen er visst på slutten av sin levetid. Lenke til kommentar
AMD_Bruker Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Er ikke noe problem å bruke usb-penn e.l. for å få lagt inn driver istedet for floppy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå