BigJackW Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Neste år skal jeg konfimeres, og da bli det mange penger . Da skal jeg kjøpe meg nytt hovekort, cpu, cpu vifte og skjermkort. Derfor lurer jeg på det blir vanskelig og selge disse delene til neste år: Sapphire Radeon 9600XT 128 MB. AMD Athlon XP 3200+ MSI KT6V Spire WhisperRock cpu vifte, tror jeg den heter. Dette er altså socket A. Edit. Hva skal jeg ta for det? Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Vist du ikke får solgt det, så kan du bruke det som server Eller en pc folk kan bruke når de er på besøk oss deg Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 (endret) Ja det har jeg ikke tenkt på. du er ikke så dum du! Endret 17. august 2005 av BigJackW Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Ser ikke helt poenget med å spørre om dette nå hvis du ikke skal selge før om et år. Men det er jo meg... Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 Ponenget er jo at jeg kan spørr om jeg får selge det, eller så kan jeg jo finne på noe annet. Lenke til kommentar
firepack3 Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 (endret) Alt kan selges. Det er kun spørsmål om pris. Og når ingen av oss, så vidt meg bekjent, klarer å se inn i fremtiden, blir det vanskelig å estimere noe som helst! Endret 18. august 2005 av firepack3 Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 neste konfirmasjon? Lenke til kommentar
gunnard Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 neste konfirmasjon? Mulig å stadfeste mange ting (konfirmasjon kommer fra latin og betyr stadfeste/styrke ) Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Jeg tror ikke at du får så veldig mye for de delene der om når du konfireres, jeg tror det er bedre og besholdte dem og bruke det som en gjeste maskin eller server/filserver Det er nå det jeg ville gjort. Hva med og overklokke litt? Da blir det litt bedre maskin på deg Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 Jeg kommer sikkert til å bruke dem som server/filserver. Jeg kjører FTP-server på min maskin nå, så da kan jeg jo byggen en server/filserver da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå