Neme Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Går PSData mor fattige tider eller ? :razz: se bildet under Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 HAhahahahahahaha!!!! Den var faktisk morsom! Fikk meg i godt humør.... Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Hihi ... tror jeg skal kjøpe meg en sånn. Må bare spare 'litt' ... :wink: Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 hmmm... kansje en tanke dyr?? Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Eller kanskje det bare er at web-gutta på psdata har lyst på de skjermen sjøl og bare vil passe på at ingen andre kjøper dem :wink: Lenke til kommentar
M.H Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Kanskje noen har fikset på bildet? Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Kanskje det også. Photoshop er jo veldig "inn" for tiden. Men likevel .. det var nå litt morro da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå