Gå til innhold

Noen her som kjenner narkomene?


Atomet

Anbefalte innlegg

Eller hjemløse? Jeg var nettopp i Oslo og møtte et trist syn. Jeg så mange narkomane på gaten. Jeg snakket litt med en som het Monica og hun virket som en veldig grei jente. Hun hadde veldig mye å fortelle meg. For de som er i Oslo vil jeg anbefale å kjøpe bladet =Oslo, for da går halvparten til den hjemløse.(Bare si i fra hvis dette er ulovlig reklamering fra meg.)

 

Uansett, nå til spørsmålene mine. Hva er grunnene til at noen velger å begynne med dop? Noen sier at det er depresjoner og psykiske problemer og noen sier at det starter smått og så baller det på, de bare testet i begynnelsen og trodde det var harmløst. Men hva er den riktige grunnen?

 

Hvordan kan man forhindre å bli en narkoman?

 

PS: Jeg ser ikke ned på narkomane i det hele tatt. Monica var en kjempe fin dame...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

First of all; det bladet er rent dritt. Mamma kjøpte det fordi hun var blitt "ranet" av en tigger uken før det kom på markedet. Det står ingenting spennende i det, og på baksiden er det bilde av en tigger som sier "jeg er like mye verdt som deg". Yeah right.

 

Uansett, narkomane kan få behandling. Det finnes sentre mange steder som bare jobber med å rehabilitere slike mennesker. Få dem vekk fra gaten, send dem om nødvendig i fengsel og avrus dem den harde veien.

Lenke til kommentar
Jeg har savnet deg fantomet, hatt ferie? :)

 

Kjenner ikke, men jeg vet om flere som har tatt stoff.

Jeg har hatt ferie ja, men ikke forumferie. Jeg hadde en forumferie for litt siden, men den sluttet for flere måneder siden. Grunnen til at jeg ikke har postet er at jeg har vært lei av forumet.

Lenke til kommentar
First of all; det bladet er rent dritt. Mamma kjøpte det fordi hun var blitt "ranet" av en tigger uken før det kom på markedet. Det står ingenting spennende i det, og på baksiden er det bilde av en tigger som sier "jeg er like mye verdt som deg". Yeah right.

 

Uansett, narkomane kan få behandling. Det finnes sentre mange steder som bare jobber med å rehabilitere slike mennesker. Få dem vekk fra gaten, send dem om nødvendig i fengsel og avrus dem den harde veien.

Kjente raseriet komme så smått når jeg leste innlegget ditt..

 

Synes du seriøst ikke at tiggere er verdt like mye som deg? Jeg ser heller ned på sånne som deg enn på tiggere!

 

Poenget med bladet er nok ikke innholdet, men og få penger til de hjemløser/narkomane.

Lenke til kommentar
First of all; det bladet er rent dritt. Mamma kjøpte det fordi hun var blitt "ranet" av en tigger uken før det kom på markedet. Det står ingenting spennende i det, og på baksiden er det bilde av en tigger som sier "jeg er like mye verdt som deg". Yeah right.

 

Uansett, narkomane kan få behandling. Det finnes sentre mange steder som bare jobber med å rehabilitere slike mennesker. Få dem vekk fra gaten, send dem om nødvendig i fengsel og avrus dem den harde veien.

Sånne som deg gjør meg kvalm. Jeg tror ikke engang at du har snakket med en narkoman. Du vet ikke hvordan de har det! Jeg sier ikke at jeg er en ekspert på narkomane, men jeg synes du bør være løitt mer ydmyk.

Lenke til kommentar
Uansett, narkomane kan få behandling. Det finnes sentre mange steder som bare jobber med å rehabilitere slike mennesker. Få dem vekk fra gaten, send dem om nødvendig i fengsel og avrus dem den harde veien.

Har du noengang hatt bekjentskap til narkomane? Hatt noen i familien eller i ditt nærvær til vanlig? Tviler sterkt på det ..

 

Har opptil flere familiemedlemmer som er narkomane, ingen av de bor på gata, lever et ganske normalt liv til tider. Men går aldri mer enn et år om gangen før de sprekker etter å ha vært på rehabiliteringssenter, de fleste ordentlige narkomane er i et helvete av et sort hull , som er umulig å komme ut av ... Tanta mi var rusfri i 8 år, så plutslig begynte hun igjen, etter å ha starta et nytt liv, forlova og fått en unge ...

 

Er ikke bare å sende folk på et senter, vil ikke alltid hjelpe det gitt.

Lenke til kommentar

Digger innleggene til JoachimR!

 

Helt enig at en tigger ikke er like mye verdt som oss gutta med riktig adresse. (dog er jeg litt usikker på din JoachimR, mulig du er litt for bonde for meg) :D

 

He he.

 

 

Bladet er forøvrig drit døft. Og blir det ikke bedre, vil opplagene bare bli mindre og mindre.

Lenke til kommentar
First of all; det bladet er rent dritt. Mamma kjøpte det fordi hun var blitt "ranet" av en tigger uken før det kom på markedet. Det står ingenting spennende i det, og på baksiden er det bilde av en tigger som sier "jeg er like mye verdt som deg". Yeah right.

 

Fordi de ikke har råd til silkebadekåpe og moteklær så er de mindre verdt enn deg?

Lenke til kommentar
Digger innleggene til JoachimR!

 

Helt enig at en tigger ikke er like mye verdt som oss gutta med riktig adresse. (dog er jeg litt usikker på din JoachimR, mulig du er litt for bonde for meg) :D

 

He he.

 

 

Bladet er forøvrig drit døft. Og blir det ikke bedre, vil opplagene bare bli mindre og mindre.

HÅPER den var full av ironi?

Lenke til kommentar
Mamma ble lettere ranet av en pågående tigger. Mamma gikk rett forbi ham, og han løftet på rumpen og fulgte etter; "DU HAR PENGER; DET SER JEG PÅ DEG" sa han visst, og mamma hadde ikke annet valg enn å åpne lommeboken, hvor han så en fem-hundrelapp han bare tok...

Mora di virker særdeles oppegående. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...