galskab Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) heisann jeg har eg airplex evo 240, og forigår klarte pappa å knekke den ene utgangen av så går vannet inn og går ut og bare splesjer rundt, hva skal jeg gjøre? Endret 17. august 2005 av Vegiboy Lenke til kommentar
Badjoo Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Kjøpe ny? trukke du klare å lodde/sveise den fast Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 se til at fardin blar opp =P Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 se til at fardin blar opp =P hmmmm Helt enig Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Du kan jo lodde det på igjen, hvis du klarer å varme opp røret. Rørleggeren har nok verktøy for det. Lenke til kommentar
galskab Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 Du kan jo lodde det på igjen, hvis du klarer å varme opp røret. Rørleggeren har nok verktøy for det. broren min er rørlegger Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Du kan jo lodde det på igjen, hvis du klarer å varme opp røret. Rørleggeren har nok verktøy for det. broren min er rørlegger Da er det vel ikke noe problem ? Lenke til kommentar
galskab Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 Du kan jo lodde det på igjen, hvis du klarer å varme opp røret. Rørleggeren har nok verktøy for det. broren min er rørlegger Da er det vel ikke noe problem ? han har sånnn gass lodding Lenke til kommentar
MagE Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Har du bilde? lettere og se da Du kan lodde med en eletrisk varmepistol (koster 100kr på clas) Har selv loddet noen kobberrør-stumper på en husradiator Henger godt. Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Vegiboy Skrevet 18/08/2005 : 15:16 broren min er rørlegger He he, men pappa er ikke rørlegger...grrrr Men ja, som de andre sier, litt avhengig av hvordan bruddet er burde broren din ha en fair sjangs til og lodde sammen dette igjen Lenke til kommentar
ahoo Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Eg er rørlegger...Det går fint ann å fikse(les:lodde) så lenge det er kobber rør.Og uansett korleis brudde er.Bare til å sage av røyre,slik at du har to butte ender som passer fint sammen.Puss godt inni og utvendig av røyret med litt pussepapir.Så er det bare til å få tak i sølvlodde tinn.Og ein gassbrenner! Lykke til! Lenke til kommentar
galskab Skrevet 24. august 2005 Forfatter Del Skrevet 24. august 2005 Eg er rørlegger...Det går fint ann å fikse(les:lodde) så lenge det er kobber rør.Og uansett korleis brudde er.Bare til å sage av røyre,slik at du har to butte ender som passer fint sammen.Puss godt inni og utvendig av røyret med litt pussepapir.Så er det bare til å få tak i sølvlodde tinn.Og ein gassbrenner! Lykke til! takk Lenke til kommentar
tuusjr Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Har selv skåret av begge utgangene på en airplex evo 360. Dette måtte jeg gjøre fordi utgangene var bøyd feil retning enn den jeg hadde tenkt meg. Det jeg gjorde var å finne litt kobberrør som jeg loddet på først, og så loddet jeg på de avskårne utgangene. Det er viktig å pusse av malingen først så loddingen har noe å feste på. Jeg brukte en 100 watt loddebolt, og dette fungerte helt supert. Dette er ikke noe problem! Lenke til kommentar
galskab Skrevet 24. august 2005 Forfatter Del Skrevet 24. august 2005 Har selv skåret av begge utgangene på en airplex evo 360. Dette måtte jeg gjøre fordi utgangene var bøyd feil retning enn den jeg hadde tenkt meg. Det jeg gjorde var å finne litt kobberrør som jeg loddet på først, og så loddet jeg på de avskårne utgangene. Det er viktig å pusse av malingen først så loddingen har noe å feste på. Jeg brukte en 100 watt loddebolt, og dette fungerte helt supert. Dette er ikke noe problem! min er knekt av helt nede der røret kommer igjennom og ut nedi der Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Har selv skåret av begge utgangene på en airplex evo 360. Dette måtte jeg gjøre fordi utgangene var bøyd feil retning enn den jeg hadde tenkt meg. Det jeg gjorde var å finne litt kobberrør som jeg loddet på først, og så loddet jeg på de avskårne utgangene. Det er viktig å pusse av malingen først så loddingen har noe å feste på. Jeg brukte en 100 watt loddebolt, og dette fungerte helt supert. Dette er ikke noe problem! min er knekt av helt nede der røret kommer igjennom og ut nedi der så klarer du og fikse den? venter i spening på svar, nårtid kommer det Lenke til kommentar
galskab Skrevet 24. august 2005 Forfatter Del Skrevet 24. august 2005 Har selv skåret av begge utgangene på en airplex evo 360. Dette måtte jeg gjøre fordi utgangene var bøyd feil retning enn den jeg hadde tenkt meg. Det jeg gjorde var å finne litt kobberrør som jeg loddet på først, og så loddet jeg på de avskårne utgangene. Det er viktig å pusse av malingen først så loddingen har noe å feste på. Jeg brukte en 100 watt loddebolt, og dette fungerte helt supert. Dette er ikke noe problem! min er knekt av helt nede der røret kommer igjennom og ut nedi der så klarer du og fikse den? venter i spening på svar, nårtid kommer det blir kansje gjort i måra hvis pappa ringer bror Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Har selv skåret av begge utgangene på en airplex evo 360. Dette måtte jeg gjøre fordi utgangene var bøyd feil retning enn den jeg hadde tenkt meg. Det jeg gjorde var å finne litt kobberrør som jeg loddet på først, og så loddet jeg på de avskårne utgangene. Det er viktig å pusse av malingen først så loddingen har noe å feste på. Jeg brukte en 100 watt loddebolt, og dette fungerte helt supert. Dette er ikke noe problem! min er knekt av helt nede der røret kommer igjennom og ut nedi der så klarer du og fikse den? venter i spening på svar, nårtid kommer det blir kansje gjort i måra hvis pappa ringer bror Bra fort deg da, hva er den midlertidlige løsningen? Lenke til kommentar
galskab Skrevet 25. august 2005 Forfatter Del Skrevet 25. august 2005 hvet ikke hva du mere med det men jeg skal gass lodde det, men da blir det jo ingen lakk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå