Gå til innhold

PC kampanje fra Elkjøp

Anbefalte innlegg

Kampanjen startet idag.

Compaq pc

17" lcd Benq

160 Gb Hdd

1 Gb ram

nVidia GeForce 6200 m/256Mb

Pentium 4

Det står ingenting i annonsen angående Dvd brenner, men jeg antar at det er inkludert?

Pris 7995,-

Noen som har vært på Elkjøp idag og sjekket denne ut? Kanskje allerede testet den mhp. støynivå?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommer litt an på prosessorstørrelsen, men tilbudet høres ikke halvgærnt ut. PC'en som Øyvind Dahle linker til er riktignok mye bedre, men 2.000,- er jo en del spenn også. Har trålet litt på de ulike nettbutikkene og ser ikke særlig mange PC'er i akkurat den prisklassen som er nevneverdig mye bedre. Et potensielt problem er at Compaq (iallefall gjorde de det tidligere) benytter seg av en del proprietære løsninger som kan gjøre oppgradering av PC'en problematisk, men er altså ikke sikker på om Compaq er like vanskelig å ha med å gjøre i dag som de var tidligere..

Vær forøvrig oppmerksom på at skjermkortet som medfølger Elkjøp-maskinen er såpass dårlig at den vil egne seg dårlig til å spille nye spill med native oppløsning på LCD-skjermen som medfølger (regner med den kjører på 1280x1024).

Når det gjelder støynivå så er typisk sånne ferdigsnekrede løsninger veldig stillegående, men dette må man nesten teste ut selv.

Lenke til kommentar

Husk du får hva du betaler for.... :innocent: Elkjøp sine pc`r er bra nok hvis du bare skal surfe på nettet men skal du derimot bruke den til spill, bildebehandling etc..ville jeg styrt unna...Er stort sett billigkomponenter i disse pcène og de blir veldig fort utdatert...Har du ikke råd til en pc fra andre steder enn Elkjøp så råder jeg deg til og spare noen måneder til for og kjøpe en pc som du vil være fornøyd med, for det vil du ikke med en pc fra Elkjøp.... :thumbup:

Btw...den pc`n Øivind viser er faktisk en meget god allround pc..Vet om flere som har kjøpt den og de er meget fornøyd med den.... :w00t:

Pc`ene fra Elkjøp er også kjent for og ikke være de mest stillegående.... :nei:

Endret av Znoken
Lenke til kommentar

hentet fra netshop.no ;) gjort om litt på "månedens pc" enkelt og greit ;)

Sony Floppy 3.5¨ 1.44MB FDD SORT Sony MPF 920 - Diskettstasjon

Nero Burning ROM 6.0 OEM Express Nero software til NEC CD/DVD brenner

Viking Miditower Sort m/350W PSU Støtter AMD & P4, stillegående

Gigabyte GA-K8NF-9 nForce4-4X ATX/S-ATA/GB-LAN/8ch-LYD/1394B/PCIe

AMD Athlon 64 3200+ 2.0 Ghz BOXED Socket 939 512KB cache "Venice"

2 stk. OCZ 512MB Value Series PC-3200 DDR (2,5-4-4-8) 400Mhz

Western Digital 160GB S-ATA 7200 RPM Caviar Special Edition 8MB cache

Gigabyte GeForce 6600 GT 128MB PCIe DVI/TV-out/Twin view/Power DVD (

NEC DVD-brenner ND-3540 bulk, intern 16X Double layer sort, bulk

Logitech S-100 Høyttalere Stereo sort 2 desktop høyttalere, OEM

Logitech DeLuxe Tastatur sort, Bulk Midnight Black, PS-2

Logitech Wheel Mouse Optical Sort OEM PS2

Microsoft Windows XP Home OEM Norsk versjon m/SP2

Viewsonic LCD 17" VE710S Sølv/Sort 1280x1024, 25ms, D-sub, TCO99

ser ikke dette greit ut? pris: 8900

litt over hva trådstarter ville ha det kanskje men.... :p

Endret av alex91
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uHVgFQ

Grunnen tl at jeg har den pcen er fordi elkjop.no vant pc pakke prisen av dinside.no for en stund siden, tilfeldighvis var det akurat da jeg skulle ha pc, doh, litt senere gikk pcen i dunken og jeg fikk en bedre en i erstatning

Lenke til kommentar
Ganske uinteressant meningsytring uten en begrunnelse? Please?? :roll:

Nei.

Eg reserverer meg retten til å mene det eg vil uten å begrunne det :tease:

Helt seriøst, en rimelig maskin fra Komplett eller Netshop er mye bedre enn den maskinen Elkjøp selger. Og hverken Compaq og Packard Bell følger standardene på kabinett, strømforsyning og hovedkort. Så det blir veldig vanskelig å oppgradere senere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...