Mogge_ Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Jeg skulle til å formatere nå og da jeg boote så kom msi logoen opp og etter det ble skjemen helt svart.. Noen som vet hva som kan være feil? Den blir helt svart og vil ikke gjøre noe... Jeg kommer altså ikke inn i windows engang.. Har MSI K8N Neo2 Platinum, AMD 64 3200+ venice, OCZ 1024 Optimized dual channel(slot 1 og 3) og en samsung spinpoint 200GB Sata disk.. Tar i mot hjelp med stor glede... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Er pcen overklokket? Hvilken strømforsyning har du? Prøv clear CMOS. Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 var klokket 200Mhz..men stilte det ned igjen og får ikke startet.. Hvordan fikser jeg cmos da?kan de være feil på noe hardware`? som f.eks? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 var klokket 200Mhz..men stilte det ned igjen og får ikke startet.. Hvordan fikser jeg cmos da?kan de være feil på noe hardware`? som f.eks? Du kan slette CMOS på to måter. Den enkleste metoden er å ta ut batteriet på hovedkortet. Den andre metoden står forklart i manualen til hovedkortet ditt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå