icebreakern Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) Hej Er Noen som vet om hvor jeg kan finne styling og trim til en gammel Opel Rekord 2.0 E ???. Jeg finner det ikke noe sted ='( så trenger litt hjelp! så hvis noen vet om noe så vææær så snill å si i fra =D Eller om det er noen andre opel modeller som har lik styling som passer til opel rekord 2.0 E. Endret 24. august 2005 av icebreakern Lenke til kommentar
Viddi_boy Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 vet ikke hvilken mod du har men vis d er en rekord e1 så kan du sette på fronten fra en senator b ellr rekord e2. Lenke til kommentar
GlennTL Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Vet Lexmaul å Mattig solgte styling til denne bilen, men er vel utgått tenker jeg. Kan prøve å se etter brukt da. Ellers så vet jeg om noen som har brukt fangere fra Nissan Primera på disse. Lenke til kommentar
garrasjen Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Da er det vel enklest å finne brukt som de sier her, eller lete litt rundt på høggere etter Deler man kan modifisere litt... Kjenner du noen som jobber med bilskader, har de sikker en haug med gamle fangere etc. man kan lage litt av hvert av. Eller hvis du er skikkelig Racer på selvmek, kan du lage styling selv Bare å lage form og støpe i glassfiber... Lenke til kommentar
garrasjen Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Og trimming er vel bare å få ak i en 2.2 og sette på kam og dobble gassere, så har du vel 150 hk Lenke til kommentar
Fezzer Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 mest harry bilen ever ! please ikke senk den, sot rutene, sett på pop off osv, det er max harry! Lenke til kommentar
opel_1984 Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Han spurte vel om hjelp til å finne trim&styling, ikke for å høre hvor harry Opel Rekord er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå