YBD Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Hei! Jeg skulle så gjerne bestilt noen gadgets fra Play.com, men de leverer kun gadgets til UK-adresser av en eller annen grunn. For et års tid siden husker jeg at jeg hørte om en nettside som drev med videresending av pakker i slike situasjoner, altså at jeg skriver inn firmaets adresse når jeg bestiller varen og at den sender den til meg. Dessverre husker jeg ikke hvilken side dette var og hvor jeg hørte om det - mulig det var dinside.no som hadde en artikkel om dette. Er det noen som har peiling på hvor jeg finner denne siden, eller kan hjelpe? Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Det du har hørt om, er sikkert http://www.jetcarrier.com. De vidersender pakker kjøpt i USA. (Fungerer fint, jeg har prøvd flere ganger). Jeg har ikke hørt om noen som gjør tilsvarende for England. Lenke til kommentar
YBD Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 Takk skal du ha! Det var den jeg tenkte på ja. Noen som vet om det finnes noe tilsvarende for England? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå