sbaerheim Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Hei! Jeg har en stasjonær og en bærbar pc i nettverk hjemme. Tidligere hadde jeg Windows XP på begge, men har nå installert Linux (Ubuntu) på den bærbare. Da jeg hadde Windows på begge så brukte jeg koffert-funksjonen i windows til å synkronisere en mappe. Veldig greit; bare koble til, trykke på synkroniser og så mottok/sendte den alle nye/endrede filer. Det jeg lurte på, er om det er mulig å få det til noe lignende nå som jeg har Linux på den ene pc'en? Og hva må jeg isåfall gjøre for å få dette til? Takk på forhånd for svar! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Skal du overføre filer fra Linux til Windows maskinen eller omvendt? Lenke til kommentar
sbaerheim Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 Det skal jo overføres filer begge veier. Hvis jeg legger en fil i mappen her på den bærbare, så skal jeg kunne synkronisere den med den stasjonære slik at den filen blir overført der. Og omvendt.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå