Teologen Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) Elendige norske landslag! Nok en nedtur for det norske landslaget! 0-2 hjemme mot Sveits! Her var det sannelig mye å rette på før de virkelig viktige kampene! Endret 18. august 2005 av Teologen Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Tragisk.. Er så frustrerende å se på at jeg holder seriøst på å spy Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Tull og tøys, Norge var det desidert beste laget ute på matta så lenge kampen bar et preg av seriøsitet, og det var før pause. Etter pausen kastet vi ut spissene og kanskje kampens beste spiller og satte inn på to middelmådige (i forhold til at dette faktisk er et landslag) spisser og en rusten bilist. De første 35 minuttene visste Norge et spill jeg ikke har sett siden de dagene vi herjet med Brasil. Grindheim og Doffen vant ALT på midten, Panzer knuste motstanderne før de rakk å komme til farlige situasjoner og vi jobbet godt kollektivt. Det var kun litt smårusk som hindret Norge å overkjøre Sveits totalt før pause. Dessuten så synes jeg dommeren var banens dårligste mann. Makan til møkkadømming. Carew ble avblåst for småting og vi ble fratatt _minst_ en straffe(da Iversen ble revet ned i feltet). Grusomt! Nei, klarer Norge å videreføre spillet fra førsteomgang + trene litt mer på de siste 10% rundt motstandernes 16-meter så bør vi slå Slovenia og Skottland. Men, en ting. Bytt ut publikummet til senere hjemmekamper. Barneselskap og Happy Meal passer ikke inn på fotballkamper. Spill resten av hjemmekampene på Brann Stadion. EOD! HEIA NORGE! Lenke til kommentar
Teologen Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 (endret) Hvis noen kan komme med en eneste god grunn til å ta med Eirik Bakke i denne kampen, så blir jeg en lykkelig mann. Skjønner godt at Leeds-manager Blackwell ville spare han (for Norges skyld ) Edit: Leif hadde sneket seg med... Endret 17. august 2005 av Teologen Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Skammer meg litt over at Norge tapte. Sveits er et godt lag men jeg synes vi burde vinne på hjemmebane. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Var på stadion. Har mye å si, orker ikke å skrive det ned. Det eneste jeg har å si, er at jeg håper Hareide satser ungt mot Slovenia. Grindheim og Hæstad er en genial duo. Spiller ingen rolle om de er litt for like, det er to arbeidsmaskiner av de sjeldne. Det skal også nevnes at jeg er uenig i juryen på Ullevaal. Hagen var god, Valencia var fenomenal. Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 (endret) Elendige norske landslag! Nok en nedtur for det norske landslaget! 0-2 hjemme mot Sveits! Her var det sannelig mye å rette på før de virkelig viktige kampene! Nok en nedtur? Du kan ikke mene at du syntes det norske landslaget har prestert dårlig etter at Hareide overtok? Syntes det blir litt vel mye syting over hvor dårlige vi er etter bare ett tap. Vent med klaginga! Endret 18. august 2005 av White Fox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå