klomp1 Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Hallais... Bare lurer: Har en ny-innstallert xp her, sp2. Sitter med en treig isdn linje, og lurer på om det er nødvendig, eller om jeg bør oppdatere? Tar jo så sykt laang tid! =) Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Oppdatere hva? Er det jeg som ikke klarer å lese her? Lenke til kommentar
klomp1 Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 Sorry, tok det som en selvfølge at vi snakket om windows... Snakker om windows-update... Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Det kan lønne seg å få med seg de viktige sikkerhetsoppdateringene som kommer på windows update. De fleste er ikke så store, så selv med ISDN burde mye være gjort på noen få kroner i tellerskritt. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Vil anbefale deg det... men det er klart det er noe dritt med ISDN.......... Lenke til kommentar
klomp1 Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 Okk... Da får jeg bare smøre meg med tålmodighet, og laste ned sikkerhets oppgraderingene.. =) Takk for svar! =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå