lassaron-jon Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 lurer på å bygge gaming PC. ka meir treng eg enn: kabinett HK HD dvd brennar RAM skjermkort nettverkskort. modem eg treng og noke til då eg får breiband. ka då? PCU mus tastatur høgtalar skjerm sånne ledningar inni dataen som "binder" komponenta til HK og gir dei straum, er dei med i pakken eg får når eg bestiller tinga? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Annbefaler deg å lese Hardware.no's guide til selvbygging av pc. Link Lenke til kommentar
terje142 Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Det er psu det heter hehe. Ja alle kabler og sånt følger med. Lenke til kommentar
syntEltric Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 lurer på å bygge gaming PC. ka meir treng eg enn: kabinett HK HD dvd brennar RAM skjermkort nettverkskort. modem eg treng og noke til då eg får breiband. ka då? PCU mus tastatur høgtalar skjerm sånne ledningar inni dataen som "binder" komponenta til HK og gir dei straum, er dei med i pakken eg får når eg bestiller tinga? Du har det du trenger på den listen. Jeg ville hatt ett headsett med mic hvis du ikke har det, og hvis du satser på kraftig CPU og skjermkort så burde du ha noen vifter i kabinettet. Men det er absolutt ikke nødvendig. Husk at for mye varme fører til ustabilitet. Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Nettverkskort trenger du sannsynligvis ikke, da så og si alle av dagens hovedkort har dette integrert. Modem skal du få av leverandør når du bestiller bredbånd. Viss du har flere maskiner som bredbåndet skal deles mellom kan du ha behov for en svitsj. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå