Andsør Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) Heisann... I dag har jeg fått testet min digitale kanon, og i den anledning tok jeg med meg min bestevenn og bror, Stian. Det ble veldig mange bilder, men jeg plukket ut to bilder som er mine favoritter. Jeg vil gjerne ha litt kritikk, slik at jeg kan bli en bedre hobbyfotograf. Endret 17. august 2005 av Andsør Lenke til kommentar
Andsør Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 Her er det andre bildet. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Det siste synes jeg ble veldig fint Lenke til kommentar
rogerjo Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) Hei, Det første bildet ble på en måte litt upersonlig, og litt mye rett forfra. Gøyalt glis og sjarm i massevis, men det mangler litt særpreg. Det andre bildet derimot synes jeg er veldig bra. Du har fått fram en nydelig farge og mykhet i huden. Rolig og fin stemning. Likte godt den litt skjeve kameravinkelen og utsnittet. Litt lite lys rundt øynene kanskje, men et bra resultat. Endret 17. august 2005 av rogerjo Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Helt enig med Roger, likte spesielt det andre bildet. Lenke til kommentar
Andsør Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 Ja, jeg er også enig, hehe! Tusen takk, altså... Får prøve å ta noen flere bilder av han, _uten_ å faile på det jeg har gjort sålangt . Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Enig med de fleste. Ville kanskje valgt en annen bakgrunn. Bør helst ha en ren bakgrunn på portretter. Men bra bilder... AW Lenke til kommentar
Andsør Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 Takk - jeg får vel skylde på at jeg er ny innen foto... eller ? Lenke til kommentar
rogerjo Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Takk - jeg får vel skylde på at jeg er ny innen foto... eller ? Skylde på, hva da? at ikke 100% av bildene blir bra? Det beste som har hendt meg er den digitale fotoverdenen, der tabbene bare er et delete-trykk unna tilintetgjørelse. Synes forøvrig ikke du har prestert noen "tabber" i denne tråden. Lenke til kommentar
Ameal Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 hei. jeg synes det siste bildet hadde noe spesielt ved seg. det ganske tette utsnittet gjør at man kommer nerme personen, og får en slags nærhetsfølelse. men synes kanskje du kunne ha kuttet litt på høyre side. jeg likte fargene i bildet, og mener de bildene er veldig bra for å ha drevet med foto i en så kort stund. Lenke til kommentar
bigkay Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Likte det siste bildet veldig godt, var endel skarpere enn det første + at selve motivet var bedre... Bigk Lenke til kommentar
F828 Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Likte begge bildene, men som de andre her sier, spesielt nr. #2 Bilde #1 ble litt midt på og oppstilt, men jeg tror det hadde "gjort seg bedre" alene uten å måtte konkurere med #2 som er et blinkskudd av de bedre. Så likte jeg veldig godt din beskrivelse av modellen din. Bestevenn og bror. Er ikke alle storebrødre som sier det om lillebroren sin Broren din er veldig fotogen også. F828 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå